شناسهٔ خبر: 66799922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس‌جمهور شهید صادق‌الوعده محبوب قلوب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رییس جمهور صادق‌الوعده‌ای که خود را خدمتگزار مردم می‌داند، محبوب قلوب مردم است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین علیی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: سیل عظیم وفاداری و عشق و ارادت به رئیس جمهور شهید را در مناطق مختلف کشور به ویژه استان اردبیل شاهد هستیم که این نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی ایران است که مردم خادمان خود را به معنای حقیقی دوست می‌دارند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور در سه سال سنگر خدمتگزاری قوه مجریه صادق‌الوعده شناخته شد چرا که به تمام تعهدات و عهد و پیمانی که با مردم بسته بود، وفادار بوده و سعی کرد در مسیر اعتلای نظام اسلامی و برآورده شدن حاجات و نیازهای مردم گام بردارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مردم نیز پاسخی وفادارانه به خدمتگزار صدیق خود دادند و در این چند روز اخیر شاهد ابراز علاقه و دلسوزی مردم نسبت به خادم خود بودیم که در همه شهرها و روستاها نمود و نشانه آن را به عینه می‌توان مشاهده کرد.

علیی افزود: در نظام اسلامی که حاکمیت الهی و مشروعی را شاهد هستیم، همه زیر پرچم و خیمه ولایت و رهبری صالح ایام و عمر را سپری می‌کنیم و این بزرگترین نعمتی است که باید قدر دانسته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شهید در برهه‌ها و صحنه‌های مختلف اعلام عشق و وفاداری خود را به ولایت فقیه نشان داده و با حرکت‌های سنجیده خود به دشمنان داخلی و خارجی نشان داد که این ملت حول وحدت ولایت فقیه و اتحاد و همدلی بر همه مشکلات می‌توانند غلبه کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اضافه کرد: قدر دانستن بزرگترین نعمت الهی که همان ولایت است، جز اطاعت از امر ولی امکان‌پذیر نیست و رئیس جمهور شهید ما توانست در این صحنه نیز سربلند بیرون بیاید.

علیی بیان کرد: خدمتگزاری صادقانه جز شهادت مزد و ثوابی ندارد و قطعا خداوند متعال برای خدمتگزار صدیق ذخیره معنوی و ارزشی همچون شهادت را در نظر گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل یادآور شد: سیره‌ای که شهید آیت‌الله رئیسی به یادگار گذاشته قطعا مورد پسند و الگوی سایر مسئولان و خدمتگزاران خواهد بود تا صادقانه در این مسیر گام برداشته و به اهداف متعالی نظام و برآورده شدن نیازها و خواسته‌های مردم جامه عمل پوشیده شود.

انتهای پیام/131

 
 

نظر شما