شناسهٔ خبر: 66445030 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پاسخ مستقیم استاندار به دغدغه‌های مردم:

گره گشایی از مشکلات با دیدار‌های چهره به چهره

خبرگزاری صدا و سیما

امروز استاندار ایلام در یازدهمین دیدار چهره به چهره خود با مردم به درخواست‌های ۳۵ شهروند ایلامی پاسخ داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ علاوه بر برنامه سامد (ارتباط تلفنی ۱۱۱) و ارتباط چهره به چهره استاندار در سفر‌های شهرستانی، مصلای شهر و میز خدمت، این برنامه یازدهمین دیدار عمومی و چهره به چهره استاندار ایلام با مردم در مرکز استان بود که در این برنامه بهرام نیا دستورات لازم را برای مشکلات و خواسته‌های ۳۵ شهروند ایلامی صادر کرد. با احتساب این ۳۵ نفر، مجموع شهروندانی ایلامی که در سالن شهید رجایی استانداری ایلام با استاندار دیدار کردند به یک هزار و ۲۰ نفر رسید.
استاندار ایلام پس از این برنامه در جمع خبرنگاران گفت: اشتغال، مساعدت مالی، بحث درمان و درخواست تسهیلات برای اشتغال‌زایی، کار‌های عمرانی و خدمات شهری و روستایی، عمده درخواست‌ها و مطالبات مردم بود.
وی با بیان این‌که بخشی از مطالبات و خواسته‌های شهروندان به سرعت حل می‌شود، اضافه کرد: بخش دیگری از این درخواست‌ها برای پیگیری به مدیران مربوطه ارجاع داده می‌شود.
نماینده عالی دولت در استان ایلام تأکید کرد: دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان برای گره‌گشایی از مشکلات استمرار خواهد داشت.

<div id="video-display-embed-code_11065661"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4221910/11065661?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما