شناسهٔ خبر: 66801158 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی:

پنج‌شنبه سوم خرداد ادارات آذربایجان‌غربی تعطیل است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با دستور استاندار فردا پنج‌شنبه ادارات سراسر آذربایجان‌غربی تعطیل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی استانداری، علی رزازی در خصوص تعطیلی روز پنج‌شنبه سوم خرداد اظهار کرد: در پی برگزاری تجمع بزرگ مردم در سراسر استان در گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت شهیدِ جمهور، شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش؛ به جهت تسهیل در حضور علاقه مندان برای حضور در این تجمعات مردمی، به دستور استاندار آذربایجان غربی فردا پنجشنبه سوم خرداد ادارات استان غیر از نهادهای خدمات‌رسان، مراکز درمانی و بهداشتی تعطیل است.

وی افزود: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور شهید و همراهان شهیدش، روز پنجشنبه سوم خرداد ساعت ۱۰ صبح در خیابان شهید سلیمانی با حضور مردم ولایتمدار و قدرشناس این شهرستان برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی گفت: همچنین نظیر این مراسم در مراکز تمامی شهرستان‌ها به یاد رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدش برگزار می‌شود.

رزازی ادامه داد: مراسم بزرگداشت و شام غریبان شهدای خدمت نیز فردا پنج‌شنبه سوم خرداد ساعت ۲۱ در محل مصلی حضرت امام (ره) ارومیه برگزار می‌شود.

نظر شما