شناسهٔ خبر: 66444489 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یادواره شهدای کارگری مازندران در شهرستان سوادکوه برگزار شد

حسین سمیعی

یادواره شهدای کارگری مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان سوادکوه در استقبال از دومین کنگره ملی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان در سالن اجتماعات غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر پل سفید برگزار شد.

صاحب‌خبر -

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز در این مراسم با اشاره به کسب روزی حلال و جایگاه ارزشمند کار و کارگر در اسلام گفت: چهار قطره خون شهیدان و جانبازان، قطره اشک چشم انسان‌های بیدار دل در دل شب، قطره مرکب و جوهر قلم دانشمندان و عالمان و قطره عرق کارگر برای کسب روزی حلال در اسلام بسیار ارزشمند است.

آیت الله لائینی افزود: عبادت ۱۰ جزء دارد که نه بخش آن کسب روزی حلال است. به همین خاطر اسلام برای فرهنگ کار حلال ارزش زیادی قائل می‌شود.

یادواره شهدای کارگری مازندران در شهرستان سوادکوه برگزار شد

نماینده ولی فقیه در مازندران در توصیه به مدیران در خصوص کارگران اظهار کرد: مسئولین قدر جامعه فرهیخته کارگری را بدانند و درد آنها را لمس کنند.

وی افزود: بعضی‌ از مدیران نسبت به کارگران بی‌تفاوتند، برخی‌ متاسفانه گِره می‌زنند و عده‌ای گِره باز می‌کنند. از مدیران و مسئولان حوزه کارگری می‌خواهم از گِره‌های زندگی آنان گِره‌گشایی کنند و اولویت آنان رفع مشکلات کارگری و خوشحال‌ کردن خانواده کارگری باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان از شهروندان حوزه انتخابیه خواست تا در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور و مشارکت حداکثری داشته باشند.

یادواره شهدای کارگری مازندران در شهرستان سوادکوه برگزار شد

لازم به ذکر است، از جمعیت ۷ هزار نفری کارگری دوران دفاع مقدس در شهرستان سوادکوه، ۳ هزار نفر به دفاع مقدس اعزام شدند که هزار و ۵۰۰ جانباز کارگری و ۳۰ شهید کارگری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

انتهای پیام

نظر شما