شناسهٔ خبر: 66685279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان:

۱۱ کیلومتر از پروژه چهاربانده اهواز -خرمشهر امسال تکمیل می‌شود

فاطمه سعدیان

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به اجرای عملیات چهاربانده اهواز -خرمشهر گفت: تلاش می شود حداقل ۱۱ کیلومتر امسال تکمیل شود.

صاحب‌خبر -

محمد خانچی امروز ( ۲۵ اردیبهشت) در حاشیه بازدید از مرز چذابه به همراه نمایندگان وزرا و استان‌های معین مرز چذابه، اظهار کرد: امروز جلسه اربعین در استان برگزار شد و نمایندگان وزارت‌های مختلف در حوزه زیرساخت و استان‌های معین نیز حضور داشتند. همچنین در بازدیدی میدانی آخرین وضعیت پروژه‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تلاش می‌شود تا ابتدای مرداد پروژه‌های اربعین به پایان برسند و زائران اربعین متفاوتی تجربه کنند.

خانچی ادامه داد: استان خوزستان ۵ محور دارد. در پنج محور طریق الحسین، پروژه‌های متعددی با اولویت رفع نقاط حادثه‌خیز وجود دارد. در محور حمیدیه- بستان- چذابه، پل حمیدیه باید تکمیل شود. همچنین پل سوسنگرد در اولویت است و ایمن‌سازی و روشنایی محورها در اولویت راهداری است.

وی با اشاره به ضرورت پایداری آب و برق دو پایانه مرزی گفت: خوشبختانه در سال گذشته، عملیات اجرایی چهار بانده شدن محور اهواز- خرمشهر که یکی از مصوبات سفر رییس‌جمهور بود، آغاز شد. تلاش می‌شود حداقل ۱۱ کیلومتر امسال تکمیل شود که نهایتا ایمنی جاده‌ها را در پی خواهد داشت.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: در دو مرز شلمچه و چذابه تمهیداتی برای تامین اتوبوس به ویژه برای خرمشهر اندیشیده شده است. در کنار آن ناوگان ریلی نیز وجود دارد. سال گذشته تدابیر خوبی اندیشیده شد و به سمت عراق نیز اتوبوس اعزام شد. در حال برنامه‌ریزی هستیم که در صورت تمایل کشور عراق، اعزام اتوبوس را دوباره داشته باشیم.

خانچی یادآور شد: آنتن دهی موبایل یکی از اشکالات دو پایانه و طول مسیر منتهی به آن‌ها است. این نقاط کور امسال برطرف می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما