شناسهٔ خبر: 66684588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین وضعیت آماده سازی مرز‌های خوزستان برای استقبال از زوار اربعین

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در حوزه زیر ساختی در مسیر اربعین حسینی را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

محمد خانچی معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در خصوص آخرین وضعیت آماده سازی مرز چذابه برای اربعین حسینی گفت: اقدامات از هم اکنون در حال پیگیری است که تا مرداد ماه به پایان برسد و اربعین متفاوتی برای زائران رقم بخورد.

او با اشاره به اینکه ۵ محور در خوزستان به «طریق الحسین» منتهی می‌شوند افزود: اولویت هایی برای رفع نقاط حادثه خیز هست که در محور امیدیه_بستان_چذابه پل حمیدیه باید تکمیل شود و پل سوسنگرد نیز جز اولویت های ما است که در حال کار هستند و در تلاشیم که بزودی به اتمام به بهره برداری برسد.

آقای خانچی می‌گوید: روشنایی محور از سوی راهداری استان در حال انجام است و اقداماتی رای پایداری آب و برق ۲ پایانه چذابه و شلمچه نیز در حال توسعه است.

به گفته معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در انتهای سال ۱۴۰۲ عملیات ۴ خطه شدن محور اهواز_خرمشهر شروع شد و از مصوبات سفر رئیس جمهور نیز است.

این مقام مسئول یادآور شد: در تلاشیم تا دستکم ۱۱ کیلومتر از مسیر اهواز_خرمشهر تا اربعین امسال به پایان برسد که ارتقای سطح ایمنی جاده‌ها را در پی دارد.

او همچنین در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای حمل و نقل گفت: امسال در حال برنامه ریزی هستیم تا امسال نیز مانند پارسال اتوبوس به عراق اعزام نماییم.

خانچی اضافه کرد: در خصوص آنتن دهی موبایل نیز در مسیر با شرکت‌های ارایه دهنده خدمات اینترنتی جلسه‌ای برگزار شده تا نقطه های خلا و کور را برطرف نمایند.

نظر شما