شناسهٔ خبر: 66685184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سیل در ۲ شهرستان آذربایجان غربی موجب آب گرفتگی منازل روستایی شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از آب گرفتگی منازل مسکونی تعدادی از روستاییان بر اثر بارش باران و سیل در ۲ شهرستان سلماس و پلدشت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حمید محبوبی گفت: به دنبال گزارشی مبنی بر بارش باران و آبگرفتگی منازل مسکونی بر اثر وقوع سیل در روستای «سیوه دره »( از توابع بخش کوهسار شهرستان سلماس ) یک تیم امداد نجات سیلاب جمعیت هلال احمر این شهرستان به محل متاثر از آبگرفتگی اعزام و ارزیابی تعداد ۵ منزل حادثه دیده انجام شد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان سلماس چادر، پتو، موکت و اقلام زیستی و غذایی در بین ۵ خانوار آسیب دیده این حادثه توزیع کرد.

محبوبی ادامه داد: همچنین به دنبال گزارشى مبنی بر بارش باران و آبگرفتگی در روستاهای «بهلول آباد » و «قره خوجالو » پلدشت ۲ تیم امداد نجات سیلاب  هلال احمر این شهرستان به محل های حادثه دیده اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد : ارزیابی مناطق حادثه دیده از سیل توسط نیروهای هلال احمر انجام و تخلیه آب  ۵ منزل مسکونی صورت گرفت.

محبوبی تعداد خانوارهای حادثه دیده از سیل روستاهای پلدشت را ۹ خانوار ۲۷ نفره عنوان کرد و گفت : امدادرسانی به این افراد توسط نیروهای امدادی هلال احمر صورت گرفت و اقلام زیستی و غذایی بین این خانوار ها توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما