شناسهٔ خبر: 66425159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وجود ظرفیت‌های بسیار خوب کرمانشاه در حوزه گردشگری سلامت

مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گفت : کرمانشاه با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که در حوزه گردشگری سلامت دارد، باید تعاملات خود در این حوزه را با کشور عراق افزایش دهد.

صاحب‌خبر -

مسلم شجاعی مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی در حاشیه بازدید از غرفه کرمانشاه در نمایشگاه اکسپو تهران، گفت : وجود مرز‌های مشترک با اقلیم کُردنشین و مناطق عرب‌نشین عراق فرصت بسیار مناسبی را برای توسعه مناسبات گردشگری خارجی برای استان کرمانشاه فراهم کرده است. 

وی افزود: در حوزه گردشگری خارجی فعالان حوزه گردشگری ایران و عراق باید پای کار بیایند و ظرفیت‌های این حوزه معرفی شود. 

مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی کشور تاکید کرد: کرمانشاه با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که در حوزه گردشگری سلامت دارد باید تعاملات خود در این حوزه را با کشور عراق افزایش دهد. 

وی افزود: در بحث برپایی جشنواره‌ها و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی به کرمانشاه کمک می‌کنیم. 

 عبدالوحید محمدی معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در این دیدار، گفت: با توجه به مناسبات گسترده سیاسی که با کشور عراق داریم، این قول را می‌دهیم که استانداری نیز در مراوداتی که با کشور عراق دارد، گردشگری را به طور ویژه مورد توجه قرار دهد.

معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه سعی می‌کنیم این مراودات با حضور مدیران ارشد گردشگری کشور انجام شود، تصریح کرد: سعی ما بر این خواهد بود که در حد وزارت میراث‌فرهنگی یک تیم منسجم گردشگری در این سفر‌ها حضور داشته باشند .

نظر شما