شناسهٔ خبر: 66707526 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه اراک:

ایران اسلامی پایگاه جهان اسلام و اهل بیت (ع) است

اراک- امام جمعه اراک گفت: ایران اسلامی، پایگاه جهان اسلام و اهل بیت ( ع) است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک، اظهار کرد: انتظار است جوانان به عنوان سرمایه‌های بزرگ کشور، فریب کشورهای غربی به ویژه انگلیس و آمریکا را نخورند و باعظمت در مسیر عزت و اقتدار هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی مجاهدت کنند.

وی دهه کرامت فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ و معارف اهل بیت (ع) و چراغ راه زندگی مسلمانان است، عنوان کرد و افزود: ایران اسلامی پایگاه جهان اسلام و اهل بیت (ع) است و باید از این گنجینه فرهنگی پاسداری کنیم‌.

امام جمعه اراک با اشاره به جنبش دانشجویی آمریکا در حمایت از فلسطین گفت: دانشجویان آمریکایی با وجود اینکه از تحصیل و کار اخراج می‌شوند امت همچنان با اقتدار در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده‌اند و امید است تمام کشورهای دنیا به مردم مظلوم فلسطین کمک کنند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: اسرائیلی‌ها در روزهای نکبت بار، سرزمین مقدس فلسطین را اشغال و فلسطینی‌ها را آواره کردند و در این راستا باید از تمام ابزارها برای مقابله با رژیم صهیونیستی استفاده کنیم و با وحدت و همدلی با سایر کشورهای مسلمان جهان، آن را از صحنه روزگار محو کنیم.

نظر شما