شناسهٔ خبر: 66422763 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امضای تفاهم‌نامه‌ای بین اداره‌کل برنامه‌ریزی امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و سازمان بسیج ورزشکاران

تفاهم‌نامه‌ای به‌منظور هم‌افزایی و همگرایی ورزشکاران ایثارگر و ورزشکاران بسیجی، بین اداره‌کل برنامه‌ریزی امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بسیج ورزشکاران منعقد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفا‌ع‌پرس، تفاهم‌نامه‌ای ما بین اداره‌کل برنامه‌ریزی امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بسیج ورزشکاران، به‌منظور هم‌افزایی و همگرایی ورزشکاران ایثارگر و ورزشکاران بسیجی، در دفتر اداره‌کل برنامه‌ریزی امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شد.

در بخش‌هایی از این تفاهم‌نامه آمده است که اداره‌کل برنامه‌ریزی امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بسیج ورزشکاران در جهت ترویج فرهنگ ورزیدگی، جوانمردی و پهلوانی و به پاس غیرت رشادت ایثارگران و بسیجیانی که در میدان‌های جهاد و مبارزه افتخار آفریدند، همکاری‌های بین سازمانی را ارج نهاده و در زمینه‌های متعدد که در این تفاهم نامه درج می‌شود، مشارکت و هم‌افزایی می‌کنند.

موضوع این تفاهم‌نامه همکاری، هم‌افزایی و همگرایی جامعه بزرگ و معزز ورزشکاران ایثارگر و جمعیت گسترده و توانمند ورزشکاران بسیجی بوده و اهداف این تفاهم‌نامه نیز همکاری‌های بین‌بخشی و هم‌افزایی‌های سازمانی، اشتراک‌گذاری تجربه‌ها، توانمندی‌ها و امکانات و اعتبارات سازمانی، بالندگی اجتماعی و افزایش دوستی‌ها و همگرایی‌های بین فردی و گروهی، سیاستگذاری‌های مشترک برای ترویج فرهنگ غیرت، رشادت و شرافت است.

همچنین از جمله محور‌های همکاری تفاهم‌نامه بین اداره‌کل برنامه‌ریزی امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بسیج ورزشکاران، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی در سطوح ملی، استانی، منطقه‌ای و کشوری بین تیم‌های ایثارگران و بسیجیان، برگزاری همایش‌های فرهنگی ورزشی مشترک در مناسبت‌های مختلف سال پیاده‌روی کوه‌پیمایی، برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات دوستانه تدارکاتی و تمرین‌های مشترک، بهره‌گیری متقابل از ظرفیت‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی سالن‌ها، تجهیزات و امکانات ورزشی در حد امکان است.

«سید محمد میرکاظمی» سرپرست دفتر برنامه‌ریزی امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست امضای این تفاهم‌نامه، بر ضرورت ارتقاء ورزش جامعه ایثارگری به‌ویژه جانبازان تاکید کرد و خواستار همکاری‌های گسترده در این زمینه با سازمان بسیج ورزشکاران شد.

«مهدی میرجلیلی» رئیس سازمان بسیج ورزشکاران نیز در این نشست، با اشاره به فرهنگ و مرام پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در کشور، اظهار داشت: قهرمانان واقعی شهدا هستند و باید سیره و مرام شهدا در زندگی ورزشکاران جاری و ساری شود و در این مسیر به روحیه مقاومت شهدا و به‌ویژه مکتب شهید سلیمانی توجه شود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما