شناسهٔ خبر: 66416330 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

گیلان ظرفیت تبدیل به قطب اقتصاد گردشگری کشور را دارد

مهدی ارجمند

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: استان گیلان در چشم‌انداز پیش‌رو با توجه به ظرفیت‌های گسترده در حوزه‌های اقتصادی، گردشگری و دریایی می‌تواند به قطب اقتصادی و پررونق گردشگری کشور تبدیل شود.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا، محمدرضا احمدی سنگری عصر دوشنبه ۱۰ اردیبهشت، در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ در تهران افزود: حوزه اقتصادی استانداری و مجموعه اقتصادی استان گیلان در حوزه گردشگری، اقتصاد و کشاورزی روند بسیار امیدوار کننده‌ای را آغاز کرده‌اند و تصویر ظرفیت های استان و آنچه در این نمایشگاه ارائه شده، بسیار روشن است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این استان ظرفیت‌های حوزه اقتصاد دریامحور، گردشگری از جمله دریایی، شیلات، کشاورزی و غیره بسیار گسترده است و در چشم‌اندازی که پیش رو است این دیار می‌تواند جای خود را در اقتصادی کشور در ابعاد مختلف اعم از اشتغال، تولید، صادرات و غیره با توجه به این ظرفیت‌ها بیابد.

او اضافه کرد: همه بخش های استان اعم از اقتصادی و سیاسی و غیره در کنار حوزه های اجرایی به عنوان ید واحد قرار گرفته و همه در راستای توسعه و ارتقای وضعیت اقتصادی استان و معیشتی مردم گام بردارند.

احمدی سنگری تصریح کرد: اگر واقعا همه دست به دست هم داده و این انسجام در استان شکل گیرد گیلان دیگر وضعیت موجود را نخواهد داشت زیرا ما دریا بزرگترین نعمت خداوندی را داریم، سرمایه‌های انسانی و جوانان توانمند بسیاری در استان داریم که همه می‌توانند و باید در مسیر توسعه گیلان قرار گیرد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هم اکنون رویکرد استان هم در این مسیر امیدوارکننده است و آینده بسیار پررونق برای این خطه پیش رو داریم و که در سایه همین انسجام شاهد این رونق تولید و اشتغال در حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری و دریایی و غیره خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما