شناسهٔ خبر: 66687998 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

آغاز فروش اقساطی کی ام سی J7 کرمان موتور با شرایط ویژه | بدون ضامن فقط با 8 چک همین امروز سوار خودرو لوکس شوید + مشخصات و عکس

فروش اقساطی خودرو کی ام سی J7 در سایت کرمان موتور آغاز شد.

صاحب‌خبر -

خبرنگار شکیبا بقال زاده: فروش اقساطی خودرو کی ام سی J7 در سایت کرمان موتور آغاز شد.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر قیمت مصوب کی ام سی J7  یک میلیارد و 342 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده‌، با این حال خودرو مذکور با قیمت یک میلیارد و 760 میلیون تومان در بازار خرید و روش می‌شود.

جزئیات فروش اقساطی کی ام سی J7 کرمان موتور

جزئیات فروش اقساطی خودرو کی ام سی J7 از این قرار است که متقاضی در مرحله نخست باید 1 میلیارد تومان پیش پرداخت کند.

کرمان موتور

در فروش اقساطی 18 ماهه متقاضی باید در قالب 6 چک با مبلغ هر کدام 70 میلیون و 749 هزار تومان مابه التفاوت پیش پرداخت را بپردازد. همچنین در 24 ماهه متقاضی باید در 8 چک که ارزش هر کدام 60 میلیون و 48 هزار تومان است مابه التفاوت را تسویه کند.

تاریخ نخستین چک در پرداخت اقساطی کی ام سی جی 7 نیمه آذر 1403 است. سند خودرو نیز تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی می‌ماند و بعد از تسویه نهایی سند خودرو آزاد می‌شود.

شرکت هزینه بیمه خودرو را روی پیش‌پرداخت محاسبه و لحاظ کرده‌ است. همچنین براساس تعرفه سال 1403 تمام هزینه‌های مالیات، عوارض، بیمه شخص ثالث و … که بر عهده مشتری است در این فروش ویژه محاسبه شده‌است. در صورت هرگونه تغییر قیمتی در زمان تحویل خودرو مابه التفاوت از خریدار گرفته می‌شود.

کرمان موتور

ویژگی فنی و آپشنی کی ام سی J7 کرمان موتور

این خودرو از سال 1401 در بازار ایران وجود دارد. کی ام سی J7 با حجم موتور 1.5 لیتری و پیشرانه 4 سیلندری توربور شارژ 172 اسب بخار قدرت دارد. حداکثر سرعت این خودرو 170 کیلومتر و میزان مصرف ترکیبی سوخت آن 7 لیتر است.

مهمترین آپشن‌های این خودرو کنترل کشش، کنترل پایداری، کنترل کروز هوشمند، سنسور عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد، ترمز ضد قفل، ترمز پارک برقی، دی لایت اتولایت، دوربین عقب، دوربین جانبی، دوربین 360 درجه است. همچنین استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید و کول باکس از دیگر امکانات رفاهی این خودرو به شمار می‌رود.

کرمان موتور

نظر شما