شناسهٔ خبر: 66415095 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گلایه رانندگان از سرعتگیر‌های غیراستاندارد در کمربندی دوم تهران

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از افزایش تصادفات و استهلاک زود هنگام وسایل نقلیه در بزرگراه کمربندی دوم تهران به دلیل نصب سرعتگیر‌های غیراستاندارد خبر داد.

صاحب‌خبر -

گلایه رانندگان از سرعتگیر‌های غیراستاندارد کمربندی دوم تهران
به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، ضرورت ایجاد سرعت‌گیر در معابر عمومی و برخی گذرگاه ها برحسب نقطه نظرات شورای ترافیک در شهرها مشخص می‌شود که آیتم‌های خاص خود را دارد از جمله در نزدیکی تقاطع‌ها و میادین و یا در نزدیکی مدارس نصب می‌شودد. اما نصب کاهنده سرعت‌هایی که به تازگی در بزرگراه کمربندی دوم شهر تهران نصب شده به جای آنکه ابزاری برای کنترل سرعت خودروها و پیشگیری از وقوع تصادفات باشد کارکرد برعکس پیدا کرده و منجر به ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
با سلام و احترام، اخیراً با نصب سرعت‌گیرهای پلاستیکی فراوان و بی‌دلیل به‌صورت غیراستاندارد و جاگذاری‌های مختلف در سطح جاده کمربندی دوم تهران باعث بروز تصادفات با تلفات جانی پی‌درپی و همچنین باعث آزار و اذیت محلی و کلافگی رانندگان و افزایش استهلاک رانندگان بخصوص ترانزیتی و سنگین گردیده و با شکایات به راهداری و شهرداری نتیجه‌ای حاصل نگردیده است!
هر چند که سالی یک‌بار نصب سرعت‌گیرهای پلاستیکی بی‌مورد برای این جاده اتفاق می‌افتد و جان هم‌وطنانمان در این مسیر گرفته می‌شود اما تکرار این اشتباه و دیده‌نشدن تلفات ها ی جانی پی‌درپی و بروز حادثه‌های مالی و جانی برای مردم بسیار عجیب است!
با تشکر فراوان

گلایه رانندگان از سرعتگیر‌های غیراستاندارد در کمربندی دوم تهران گلایه رانندگان از سرعتگیر‌های غیراستاندارد در کمربندی دوم تهران گلایه رانندگان از سرعتگیر‌های غیراستاندارد در کمربندی دوم تهران

نظر شما