شناسهٔ خبر: 66388131 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زیرساخت‌های برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در خرم‌آباد فراهم شد

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری تمام الکترونیک دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی فراهم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت روز یکشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری خرم آباد افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسوولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات در راستای انتخاب ۲ نماینده حوزه خرم‌آباد و چگنی گفت: تبلیغات دور دوم نیز از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

استاندار لرستان ادامه داد: انتظار می رود هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کند و مردم پرشورتر از قبل پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی به دور دوم کشیده شد و مردم روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه از میان محمدرضا ملکشاهی راد، رضا سپهوند، قدرت اله ایمانی و هادی هاشمی، ۲ نفر را راهی بهارستان می کنند.

در دور اول انتخابات، تنها احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی انجام شد.

نظر شما