شناسهٔ خبر: 66373276 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چمران: اهل وعده دادن نیستم/ برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلا رفت آمدها را مختل می‌کند

تهران‌بزرگ - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: من هیچ وقت اهل وعده دادن نبوده‌ام؛ اما می توانم این قول را بدهم که در یک سال باقی مانده فرصت خدمتگزاری به مردم در این دوره فعالیت، برنامه‌های خود را به سرانجام برسانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا از شورای شهر، مهدی چمران روز یکشنبه در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک روز شوراها اظهار کرد: ان شاالله همه شوراها در سراسر کشور بتوانند خدمتگزاران خوبی برای مردم خود باشند.

چمران افزود: برنامه‌هایی برای خرید وسایل حمل و نقل عمومی داریم و به رغم کم‌کاری‌های موجود و برخورد برخی افراد که به نفع آنها نیست این موضوع اجرایی شود، کار در حال انجام است و به نتیجه خواهد رسید. برای تایید فنی واگن‌های مترو گامی برداشته شده و نامه‌ای ارسال شده تا مبلغ به حساب سازنده واریز شود تا فرایند ساخت صورت بگیرد. البته طبق وعده ساخت آغاز شده و امیدواریم بتوانند در ۱۴ ماه وعده داده شده به نتیجه برسد.

وی با تاکید بر اینکه دیدگاه بنده جهادی است و بر این مبنا حرکت می‌کنم، گفت: حتی یک ساعت هم برای بنده مهم است و اگر کارها یک ساعت هم زودتر به نتیجه برسد با توجه به اینکه به نفع مردم خواهد بود، موضوع اهمیت دارد. هر بخشی به نوبه خود تلاش می‌کند مشکلات رفع شود؛ هرچند مشکلات یک یا دو یا ۱۰ مورد نیست؛ گاهی برای رفع یک مشکل شاید یک ماه زمان صرف شود.

چمران افزود: در دوره‌های قبل نیز برای مثال برای تاسیس بانک شهر به ۲۰۰ امضا نیاز بود و افرادی مامور شده بودند که حتی در منزل کسانی که باید امضا بدهند، مستقر شوند و امضا بگیرند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی درخصوص مافیای خودرو گفت: بنده اطلاع ۱۰۰ درصدی درخصوص مافیای خودرو ندارم و در این زمینه ورود نمی‌کنم.

چمران در خصوص برگزاری نمایشگاه پرمخاطب کتاب در مصلی تهران، افزود: نمایشگاه کتاب در مصلی رفت‌ و آمدها را مختل می‌کند و امیدواریم طبق وعده‌ها سال آینده در شهر آفتاب برگزار شود.

وی افزود: اگر تبلیغات نمایشگاه در مترو توسط این شرکت انجام شده باشد پیگیری و برخورد خواهد شد اما اگر شرکت‌هایی فضای تبلیغات را اجاره کرده باشند، بحث متفاوتی است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در جلسه امروز آخرین وضعیت حمل و نقل عمومی توسط معاونت حمل و نقل ارائه می‌شود، گفت: ساعت ۱۰ نیز هیات امنای ستاد مشارکت محلات تشکیل خواهد شد. گزارش خزانه‌دار شورا از حساب درآمد و هزینه‌ها نیز آماده شده است.

نظر شما