شناسهٔ خبر: 66608263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان: نوشدارو بعد از مرگ سهراب نمی‌خواهیم + فیلم

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت که شفاف به مدیرعامل و هیات مدیره شرکت مس و مسئولان این شهرستان می‌گویم بازی هفته آینده برای ما بسیار حساس است و نوشدارو بعد از مرگ سهراب نمی‌خواهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محرم نویدکیا شامگاه شنبه در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک مقابل سپاهان اصفهان خطاب به اعضای مدیریتی باشگاهش افزود: هفته آینده هر کاری برای تیم مس انجام دهید فایده‌ای ندارد و حالا وقت آن است که پول باقیمانده ۱۰ بازیکن از سال قبل را پرداخت کنید.

وی با بیان اینکه بازیکنان بخاطر من می‌خواستند کیفیت فوق العاده ای ارائه کنند و مقداری احساساتی شدند، اظهار کرد: دقایقی در نیمه نخست از جریان بازی خارج شدیم و مرکز زمین را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: رقابت با کیفیتی بود اما در نیمه نخست یک جاهایی کیفیت لازم را نداشتیم و بازی از دست ما خارج شد.

وی ادامه داد: در ۴۵ دقیقه دوم فکر می کنم که نیمه فوق العاده ای داشتیم زیرا موقعیت های گلزنی خوبی ایجاد کردیم و سپاهان نیز یکی ۲ موقعیت داشت.

نویدکیا اظهار کرد: فکر می‌کنم سپاهان در نیمه دوم این بازی حتی یک کرنر هم روی دروازه ما نداشت و می‌توانستیم برنده باشیم.

وی با قدردانی از هواداران افزود: تعداد تماشاگران امروز بیشتر از روزهای گذشته بود و این موضوع حس خوب هواداران به تیم مس را نشان می‌دهد.

بازی تیم های فوتبال مس رفسنجان و سپاهان اصفهان در هفته ۲۷ رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

نظر شما