شناسهٔ خبر: 66608328 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیگیری کمبود پزشک در شهرستان شوش+فیلم

۳۵ پزشک متخصص در بیمارستان نظام مافی شهرستان شوش مشغول به فعالیت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش در گفتگو با خبر  خوزستان فت:بیمارستان نظام مافی به ۲۷۰ هزار نفر از شهروندان شهرستان‌های شوش و کرخه خدمت رسانی می‌کند.

دکتر یحیی میثم افزود:با توسعه این بیمارستان و ایجاد دستگاه ام آر آی تعداد مراجعات از ۱۲ هزار نفر در ماه به ۱۷ هزار نفر رسید.
وی اظهار کرد:با جذب پزشکان جدید هم اکنون ۳۵ پزشک متخصص، ۸ پزشک عمومی دربیمارستان فعالیت می‌کنند و ۹۰ درصد شیفت‌های اورژانس دارای دو پزشک است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش با اشاره به کمبود پزشک در این شهرستان ادامه داد: یکی مطالبات شهروندان کمبود پزشک درساعات بین ۲۲ تا ۲ بامداد است و در این ساعات بیمارستان نظام مافی تنها بیمارستان در شهرستان‌های شوش و کرخه و نزدیک‌ترین بیمارستان به مرز با عراق می‌باشد که در حال فعالیت است. 
دکتر میثم گفت: با دریافت مجوز پزشکان جدید مشکل پزشک کمتر خواهد شد و با پیگیری‌های مسئولان زمان فعالیت درمانگاه‌های شوش و کرخه نیز افزایش یافت. 
وی با بیان اینکه طرح ساخت بیمارستان جدید شوش در حال اجراست، افزود:با راه اندازی این طرح مشکل کمبود پزشک در شهرستان‌های شوش و کرخه برطرف خواهد شد.

<div id="video-display-embed-code_11106715"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4231150/11106715?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما