شناسهٔ خبر: 66246622 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ساخت سایت صرافی ارز دیجیتال با بروزترین امکانات

این روزها شاهد گسترش هرچه بیشتر ارزهای دیجیتال و افزایش وسعت بازارهای ارز دیجیتال هستیم. طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال کمک می‌نمایدتا بستری مناسب برای انجام مبادلات در این بازار ایجادشود.باتوجه به اینکه در وب سایت‌های ارزدیجیتال تبادلات مالی انجام می‌شود.دقیقامال عزیزتراز جان درنتیجه لازم است تا طراحی سایت صرافی ارزدیجیتال با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

این روزها شاهد گسترش هرچه بیشتر ارزهای دیجیتال و افزایش وسعت بازارهای ارز دیجیتال می‌باشیم. طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال کمک می‌نماید تا بستری مناسب برای انجام مبادلات در این بازار ایجاد شود. با تجه به اینکه در وب سایت‌های ارز دیجیتال تبادلات مالی انجام می‌شود. دقیقا مال عزیزتر از جان... در نتیجه لازم است تا طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با بالاترین کیفیت ممکن انجام شود.

فعالان حاضر در بازار ارز دیجیتال از وب سایت‌های ارز دیجیتال برای انتقالات، سرمایه گذاری و ذخیره سازی ارزهای خود استفاده می‌نمایند. از همین‌رو امنیت در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. طراحی وب سایت صرافی ارز دیجیتال باید به گونه‌ای انجام شود که بتواند اعتماد کاربران را به دست آورده و از مال آنها به درستی محافظت نماید.

با توجه به تمام موارد بیان شده صرافی‌های ارز دیجیتال برای رفاه حال کاربران خود به یک وب سایت ایمن و حرفه‌ای نیاز خواهند داشت. ما در شرکت طراحی وب سایت منتوروید با شناخت دقیق این بازار و تجربه چندین ساله خود در امر طراحی وب سایت صرافی ارز دیجیتال مفتخریم که امروز برای همکاری با صرافی‌های ارز دیجیتال اعلام همکاری نماییم. ما تمامی نیازهای شما عزیزان را می‌شناسیم و این اطمینان را می‌دهیم که با تیم متخصص خود قادر به ارائه بهترین راهکارها به شما عزیزان می‌باشیم.

در صورتی که صرافی ارز دیجیتال هستید و به دنبال یک تیم متخصص برای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال خود می‌باشید، پیشنهاد می‌نمایم در این مطلب با ما همراه باشید.

ساخت سایت صرافی ارز دیجیتال با بروزترین امکانات

طراحی وب سایت صرافی ارز دیجیتال با منتوروید

در گروه منتوروید توانسته‌ایم تا تیمی جوان، متعهد، با انگیزه و متخصص را گرد هم جمع نماییم. با توجه به اهمیت بالا و حساسیت طراحی سایت‌ صرافی ارز دیجیتال، به صورت تخصصی در این زمینه متمرکز شده و توانسته‌ایم با ارائه خدمات ویژه رضایت مشتریان خود را به دست آوریم. طراحی و پیاده سازی اسکریپت های صرافی اختصاصی با ویژه‌ترین قابلیت ها از نمونه دستاوردهای ما تا به امروز بوده است. ما برای اولین بار در ایران توانسته‌ایم با طراحی اسکریپت های اختصاصی صرافی ارز دیجیتال امکانات خاص و ویژه‌ای را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

یکی از بهترین و جامع‌ترین اسکریپت های صرافی ارز دیجیتال طرحی شده توسط ما اسکریپت کریپتوجت پروپلاس بوده است. این اسکریپت پس از کلی تحقیق و بررسی نیاز شما عزیزان در زمینه طراحی صرافی ارز دیجیتال به عنوان صرافی ارز دیجیتال و کاربرانتان آماده شده است.

ویژگی‌های اسکریپت کریپتوجت پروپلاس

اسکریپت کریپتوجت پروپلاس منتوروید یکی از بهترین محصولات ما و بهترین انتخاب برای طراحی سایت ارز دیجیتال است. این اسکریپت صرافی ارز دیجیتال با کیفیت بالای خود توانسته تا محبوبیت بسیار بالایی درمیان صرافی های بزرگ ارز دیجیتال به دست آورد و این قطعا برای ما افتخار بسیار بزرگی می‌باشد. لازم می‌دانیم تا در ادامه شما را بیشتر با قابلیت‌های خاص و ویژه این اسکریپت صرافی ارز دیجیتال آشنا نماییم؛

یکی از ویژگی‌های اصلی اسکریپت کریپتوجت پروپلاس امکان ساخت داخلی رمز ارز به صورت اتوماتیک است. این قابلیت برای تمامی ارزهای دیجیتال در این اسکریپت در نظر گرفته شده است.

مدعی می‌باشیم که این اسکریپت یک ابر صرافی آنلاین است. و دلایل بسیار زیادی برای اثبات این ادعای خود داریم. این پروژه در طی بیش از 8000 ساعت کدنویسی انجام شده است. دارای پنل مدیریت بسیار پیشرفته می‌باشد تا شما قادر به مدیریت صرافی ارز دیجیتال خود باشید. در این اسکریپت، طراحی بخش فروشگاه به صورت کاملا حرفه‌ای برای شما عزیزان انجام شده است.

خوشحالیم که با در نظر گرفتن تمامی موارد توانسته‌ایم بالاترین سهم راه اندازیو طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال را سهم این اسکریپت بی‌نظیر نماییم.

ساخت سایت صرافی ارز دیجیتال با بروزترین امکانات

چرا اسکریپت پرو پلاس ارز دیجیتال کریپتوجِت را انتخاب کنیم!؟

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با اسکریپت پرو پلاس ارز دیجیتال کریپتوجِت با استفاده از ولت‌های داخلی قطعا می‌تواند فراتر از یک وب سایت باشد. این اسکریپت قادر است تا تمامی نیازهای شما را برطرف نماید. از قابلیت‌های ویژه این اسکریپت صرافی ارز دیجیتال می‌توان به قابلیت خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال، ووچر پرفکت مانی، پی اس ووچر، پی پال، وب مانی، گیفت کارت و ... اشاره نمود. اختصاصی‌ترین و پیشرفته‌ترین امکانات را در این اسکریپت برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم. که یکی از بهترین این امکانات سیستم ولت داخلی پیشرفته می‌باشد.

ساخت سایت صرافی ارز دیجیتال با بروزترین امکانات

برترین ویژگی های اسکریپت پرو پلاس ارز دیجیتال کریپتوجِت

قطعا طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال به کمک اسکریپت پرو پلاس ارز دیجیتال کریپتوجِت بهترین انتخاب برای شما عزیزان به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال خواهد بود. چراکه اسکریپت پرو پلاس ارز دیجیتال کریپتوجِت قادر به پشتیبانی از تمامی ارزهای معرفی شده می‌باشد. امنیت حفظ دارایی‌ها از دیگر برتری‌های این سیستم می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این اسکریپت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • واریز، نگهداری و برداشت ارز دلخواه بدون محدودیت اهراز هویت چند مرحله‌ای و هوشمند
  • قابلیت تعریف سطوح کاربری متفاوت و بسیار گسترده برای هر اپراتور و کنترل رفتار اپراتورها
  • امکان خرید و فروش درون سایتی و برون سایتی
  • قابلیت تعریف محدودیت واریز، برداشت و ... دلخواه و سطح بندی کاربران همانند سایت هایی مثل نوبیتکس و والکس
  • امکان دسترسی به نمودارهای آماری روند خرید تتر و دیگر ارزها و گزارشات جامع حسابداری و انواع خروجی های اکسل
  • مشاهده گزارش آماری کامل خرید و فروش کیف پول ریالی و ارزی به صورت اختصاصی و پیشرفته
  • قابلیت درج دیدگاه و بررسی دیدگاه‌های درج شده توسط دیگر کاربران با تایید مدیریت جهت ایجادشفافیت و همراهی بیشتر
  • با امکان ثبت تیکت پشتیبانی و پیوست فایل متنی، صوتی به صوت ضبط وویس در تیکت و ارسال تصویر بدون محدودیت در تعداد با ارسال پیامک سریع
  • دسترسی هوشمند و آسان به مقالات آموزشی وب سایت و مجله اینترنتی
  • سازگاری با تمامی دستگاه‌های استاندارد روز دنیا
  • امکان انتخاب فونت دلخواه برای اولین بار در ایران بیشتر از ۹ فونت معروف
  • برای اولین بار در ایران با طراحی سایت ارز دیجیتال به کمک اسکریپت کریپتوجت می‌توانید مرجع تغییرات 24 ساعته ارز دیجیتال را تعیین نمایید. و سناریویی برای این سیستم وجود دارد.
  • بالاترین سرعت لود و آپلود تصاویر در مراحل احراز هویت کاربران
  • دارای سیستم تشخیص اختلاف موجودی و مقایسه اتوماتیک موجودی کاربران
  • قابلیت جستجو در کدهای ووچر در بین سفارشات
  • شارژ سریع موجودی با ساختار درگاه آنلاین/کارت به کارت/واریز شناسه دار /پرداخت مستقیم و ...
  • امکان گرفتن خروجی در فایل اکسل برای سفارشات براساس ایدی کاربر و براساس تاریخ شروع و پایان، همچنین امکان خروجی گرفتن از فعالیت کاربری خاص در فعالیت کاربران
  • قابلیت ارسال قیمت ارزها به صورت زمان بندی شده روی تلگرام مانند تترلند
  • مدیریت کارمزدهای مالی تسویه حساب با سناریویی کاملا متغیر مانند صرافی نوبیتکس

و قابلیت‌های بسیار زیاد دیگر. که برای اطلاع از تمامی این قابلیت‌ها کافیست به وب سایت ما به نشانی اینترنتی https://mentorvid.com مراجعه نمایید و یا با مشاوران ما در ارتباط باشید. تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن برای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال خود را انجام دهید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

نظر شما