شناسهٔ خبر: 66244538 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با نسخه پرو پلاس اسکریپت صرافی کریپتوجت

یکی از مهم‌ترین احتیاجات صرافی‌های ارز دیجیتال، خدمات طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال می‌باشد. این روزها بازار ارز دیجیتال به شدت گسترش یافته و باتوجه به سود بسیار بالای این بازار، در بین صرافی های ارز دیجیتال رقابت به شدت بالایی ایجاد شده است.

صاحب‌خبر -

رپرتاژ آگهی: ارائه کیفیت بالاتری و سریع‌تر به کاربران سبب می‌شود تا یک صرافی ارز دیجیتال بتواند کاربران بیشتری را جذب نماید. با توجه به آنلاین بودن خدمات صرافی های ارز دیجیتال در نتیجه لازم است تا یک سایت قدرتمند داشته باشید. طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال باید توسط یک تیم متخصص و با تجربه برای شما انجام شود. ما در تیم منتوروید با تلاش شبانه روزی تیم متخصص خود توانسته‌ایم تا حد ممکن پیچیدگی‌های موجود در بازار ارزش دیجیتال را کاهش داده و تمامی نیازهای کاربران این بازار را در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال خود در نظر بگیریم.

در نظر گرفتن بروزترین امکانات و قابلیت‌ها برای کاربران و برای شما به عنوان مدیریت سایت صرافی ارز دیجیتال برای داشتن سایتی قوی و حرفه‌ای از رسالت‌های اصلی ماست و تلاش خود را نموده‌ایم تا این مورد را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. تلاش بی وقفه تیم متخصص ما سبب شد تا بتوانیم جهت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال، نسخه پرو پلاس اسکریپت صرافی را با نام کریپتوجت به این بازار گسترده عرضه و ارائه نماییم.

ارائه این محصول سبب شده تا بتوانیم رضایت صرافی‌ها و کاربران این وب سایت‌ها را به میزان چشمگیری به دست آوریم.

در ادامه این مطلب به بررسی هرچه دقیق‌تر قابلیت‌های نسخه پرو پلاس اسکریپت صرافی کریپتوجت برای شما عزیزان پرداخته‌ایم.

نسخه پرو پلاس اسکریپت صرافی کریپتوجت چیست؟!

نسخه پرو پلاس اسکریپت صرافی کریپتوجت حاصل ۳ سال تلاش مستمر و در حدود ۸۰۰۰ ساعت برنامه نویسی اختصاصی، منتوروید می‌باشد. ما در گروه منتوروید به صورت اختصاصی خدمات صرافی سایت صرافی ارز دیجیتال را ارائه می‌نماییم. حضور در این بازار و شنیدن نیازهای کارفرمایان و کاربران بازار ارز دیجیتال سبب شد تا شناخت بسیار دقیقی از نیازهای این عزیزان به دست آوریم. استفاده از نسخه پرو پلاس اسکریپت صرافی کریپتوجت جهت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال به شما کمک می‌نماید تا بتوانید گامی بزرگتر نسبت به خرید و فروش ارز دیجیتال برداشته و خدمات بسیار ویژه‌ای را به کاربران سایت صرافی ارز دیجیتال خود ارائه نمایید.

نسخه پرو پلاس اسکریپت صرافی کریپتوجت با ولت داخلی را می‌توان بسیار فراتر از یک وب سایت دانست. ویژگی‌های منحصر به فرد این اسکریپت جهت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال سبب شده است تا به عنوان جامع‌ترین و بی نظیرترین اسکریپت صرافی ارز دیجیتال در کشور معرفی شود. این اسکریپت قادر است تا تمامی نیازهای شما جهت خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال، گیفت کارت‌ها، پی اس ووچر، پی پال، وب مانی را امکاناتی بی نظیر و پیشرفته به صورت اختصاصی پوشش دهد.

سیستم ولت داخلی پیشرفته این اسکریپت صرافی ارز دیجیتال از نقاط عطف و ویژگی‌های بی‌نظیر آن می‌باشد.

ولت داخلی اسکریپت کریپتوجت پرو پلاس

با ایجاد سیستم ولت داخلی در نسخه پرو پلاس اسکریپت صرافی کریپتوجت باعث شدیم تا طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال بسیار کاربردی‌تر واقع شود. در این اسکریپت امکان واریز، برداشت و نگهداری ارز بدون محدودیتی و بدون نیاز به احراز هویت چند مرحله‌ای انجام می‌شود. در این سیستم می‌توانید تا سطح‌های کاربری متنوعی را جهت دسترسی به نمودارهای آماری تعریف نمایید.

قابلیت واریز ریالی بدون محدودیت امکان برداشت وجه بدون هیچ محدودیتی از دیگر قابلیت‌های صرافی سایت صرافی ارز دیجیتال با این اسکریپت حرفه‌ای‌ می‌‍‌باشد. از دیگر قابلیت‌های این اسکریپت در این زمینه می‌توان به مواردی مانند؛ قابلیت سوئیچ بین درگاه‌های بانکی، پرداخت‌های کارت به کارت واریز وجه فروش به کیف پول به صورت آنی و اتوماتیک، دسترسی هوشمند به تمامی فاکتورهای صادر شده در وب سایت و بررسی هوشمند صحت کارت بانکی پرداخت کننده اشاره کرد.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال و ویژگی منحصر به فرد درگاه های بانکی آن

اتصال به درگاه‌های بانکی یکی از ویژگی‌های مهم در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال می‌باشد. به همین منظور در نسخه پرو پلاس اسکریپت صرافی کریپتوجت امکان اتصال سایت به درگاه‌های بانکی مستقیم و واسط مانند زرین پال، زیبال و ... را برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم. همچنین قابلیت فعالسازی و یا غیرفعال کردن درگاه بانکی در صفحه پرداخت فاکتور از دیگر ویژگی‌های این سیستم می‌باشد.

برای ارسال گزارشات حساب و ارتباط با کاربران سیستم اتصال به پنل‌های پیامکی کاوه نگار و کلیه پنل‌های IPpanel در این اسکریپت تعبیه شده‌اند. شما به راحتی قادر به استفاده از این قابلیت خواهید بود و می‌توانید متن پیامک‌های ارسالی را برای کاربران سایت را به دلخواه خود تغییر دهید.

قابلیت احراز شماره تلفن ثابت به صورت خودکار و هوشمند پوشش پیامکی  از دیگر قابلیت‌های اجراه شده در بخش پیامک‌هاست. با توجه به حساسیت بسیار بالای اکانت‌های کاربری سایت صرافی ارز دیجیتال پوشش پیامکی جهت گزارش تمامی رویدادها مربوط به فعالیت کاربران اعم از گزارش ورود به حساب کاربری همراه با ثبت ip در این اسکریپت انجام می‌شود.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با قابلیت صدور هوشمند فاکتور

در نسخه پرو پلاس اسکریپت صرافی کریپتوجت امکان صادر شدن هوشمند فاکتورهای خرید و فروش، افزایش موجودی و ... برای رفاه حال کاربران و مدیر وب سایت در نظر گرفته شده است. از دیگر قابلیت‌های این اسکریپت تبدیل ارز دریافتی به تتر به صورت آنی است. امکان خروجی گرفتن Excel و PDF از فاکتورها از دیگر قابلیت‌های بخش فاکتور این اسکریپت است.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با ویژه‌ترین قابلیت‌ها برای اولین بار در ایران

در ادامه به توضیح ویژگی‌های منحصر به فرد نسخه پرو پلاس اسکریپت صرافی کریپتوجت برای شما عزیزان پرداخته‌ایم. تمامی این ویژگی‌ها برای اولین بار در ایران در زمینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال اعمال شده‌اند. همین ویژگی‌ها سبب شده تا اسکریپت کریپتوجت پرو پلاس با ولت داخلی محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده و سبب شده تا درصد قابل توجهی از صرافی‌های ارز دیجیتال طراحی سایت خود را با استفاده از این اسکریپت ویزه انجام دهند؛

  • به سادگی می‌توانید یکی از فونت‌های محبوب ایرانی ایران یکان، انجمن، دانا، وزیر، یکان بخ را روی سایت خود فعال نمایید.

  • با طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با این اسکریپت به کاربران خود این اجازه را می‌دهید که در قسمت تیکت قادر به ارسال ویس باشند. حتی می‌توانند بدون محدودیت تصویر آپلود کرده و فایل بارگزاری نمایند.

  • امکان تعیین مرجع تغییرات ۲۴ ساعته ارزهای دیجیتال از دیگر ویژگی‌های این اسکریپت است.

  • سیستم تشخیص اختلاف موجودی

  • در قسمت head جایگاه کد یکتانت یا هر کد دیگری تعبیه شده است.

  • طراحی جدید و بسیار حرفه ای نمودار لاین چارت تغییرات هفتگی ارزهای دیجیتال

  • طراحی جدیدتر برای صفحات خرید و فروش و خلاصه سازی در این طرح

  • مانند صرافی نوبیتکس در این اسکریپت سیستم مدیریت کارمزد مالی تسویه حساب‌ها با سناریویی متغییر را در نظر گرفته‌ایم.

لازم به ذکر است این موارد تنها برخی از ویژ‌گی‌های نسخه پرو پلاس اسکریپت صرافی کریپتوجت و قابلیت‌هایی است که با طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با این اسکریپت برای شما بوجود خواهد آمد. پیشنهاد می‌نماییم برای کسب اطلاعات هرچه بیشتر در ارتباط با این اسکریپت و خدمات طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال ما در شرکت منتوروید با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید و یا به وب سایت ما مراجعه نمایید؛

https://mentorvid.com/ 

نظر شما