شناسهٔ خبر: 66244093 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد مطرح کرد

تجهیز بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۴۵ تخت بستری

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ظرفیت ۴۵ تخت بستری، اتاق‌های عمل، آزمایشگاه، مرکز تصویربرداری، داروخانه و csr تجهیز شده است.

صاحب‌خبر -

محمد دهقانی فیروزآبادی اظهار کرد: بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد سازه‌ای بسیار سنگین دارد که در صورت نیاز به مدت طولانی می‌تواند همانند یک بیمارستان به آسیب‌دیدگان در مناطق مختلف استان خراسان رضوی و یا سایر مناطق کشور خدمات‌رسانی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این بیمارستان با ظرفیت ۴۵ تخت بستری، اتاق های عمل، آزمایشگاه، مرکز تصویربرداری، داروخانه و csr تجهیز شده است و تیم‌های بهداشتی و درمانی مورد نیاز این بیمارستان نیز تعیین شده است که در صورت نیاز پس از فراخوان در محل خدمت خود حاضر می شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: علاو بر این پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی، اتوبوس آمبولانس‌ها و موتورلانس‌ها نیز از ظرفیت مناسبی برای امدادرسانی برخوردار هستند و در ایام مناسبتی یا در صورت وقوع حوادث غیر مترقبه به گروه‌های هدف خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، محمود محمدزاده شبستری رییس دانشگاه، با حضور در محل استقرار بیمارستان صحرایی، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان در جریان اقدامات و میزان آمادگی تیم‌های اورژانس پیش بیمارستانی و درمان دانشگاه قرار گرفت.

انتهای پیام 

نظر شما