شناسهٔ خبر: 66467269 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خطیب جمعه بیرجند: بیداری جهانی به دانشگاه‌های آمریکا رسیده است

بیرجند - ایرنا - امام جمعه موقت بیرجند گفت: روز به روز بر بیداری جهانی افزوده می‌شود تا جایی که این بیداری به داخل دانشگاه‌های آمریکا و کاخ سفید رسیده و نویدبخش اضمحلال استکبار جهانی و غده سرطانی آنهاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند در مسجد جامع مصلای المهدی (عج) افزود: امروز فلسطین و غزه نه تنها مهمترین مساله جهان اسلام بلکه مساله بزرگ جهان بشریت است.

وی گفت: دانشجویان و اساتیدی که در آمریکا و اروپا به پا خاستند در حقیقت خون‌های ملت مظلوم غزه آنها را بیدار کرده و ایستادگی در برابر دشمن، درسی است که امام صادق (ع)، اباعبدالله الحسین (ع) و مظلومان به ما دادند و امید است غده سرطانی اسرائیل به زودی از روی زمین برچیده شود.

خطیب جمعه بیرجند ادامه داد: امروز کارگاه بزرگ عمرانی و اقتصادی در کشور به لطف مسئولان انقلابی و منتخبان شما در هر سه قوه پیش می‌رود، به طور قطع مشکلاتی هم وجود دارد اما با صبر و تحمل مشکلات رفع خواهد شد و ملت ما اهل صبر است.

وی گفت: جریان نفوذ خطرناک ترین جریان برای اسلام است و باید در دوره آخرالزمان مراقب این جریان باشیم.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) افزود: ایشان بالاترین آرمان امامان را برپایی حاکمیت الهی می‌داند و دلیل قیام نکردن امام صادق نداشتن یاران پا در رکاب و واقعی بود، ایشان چهار هزار شاگرد داشتند اما یار واقعی نداشتند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مسیر ظهور را نزدیک می‌کند و مردم بیش از ۴۰ سال است که پای کار انقلاب هستند و خواهند بود.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: حفاظت و حراست از انقلاب و مبارزه با شرک و نفاق وظیفه همه اساتید، معلمان و آحاد مردم است.

نظر شما