شناسهٔ خبر: 66219308 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کشف کالای قاچاق ۱۵ میلیاردی در تبریز

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف انبار مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار علی محمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از دپو و نگهداری مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر تبریز، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی، در بازرسی از انبار شناسایی شده انواع کالای قاچاق، شامل۳۹۰ کارتن شکلات، ۱۳۲ بسته نوشابه انرژی زا و ۷۴ قلم لوازم بهداشتی و شوینده کشف شد.

سردار محمدی تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش کشفیات به دست آمده را بالغ ۱۵میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در خصوص کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می‌کند که پلیس با مشارکت مردمی با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

کشف نزدیک به ۱۲ کیلوگرم تریاک در تبریز

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی از کشف ۱۱ کیلو و ۴۴۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ حسین امیدی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت باند قاچاق و توزیع تریاک در شهر تبریز موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی محا اختفاء مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه و در بازرسی از مغازه افراد شناسایی شده، مقدار ۱۱ کیلو و ۴۴۰ گرم تریاک و سوخته کشف شد.

سرهنگ امیدی ادامه داد: در این رابطه تعداد ۲ نفر دستگیر و ۲ دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، وی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس همواره مصمم است با هرگونه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر که امنیت و سلامت جامعه را مورد تهدید قرار می‌دهند برخورد کند و تحقق نتیجه مطلوب این امر مستلزم مشارکت همگانی مردم با پلیس در گزارش اینگونه موارد از طریق تلفن ۱۱۰ می‌باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما