شناسهٔ خبر: 66203555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

اسکورت کشتی‌های جمهوری اسلامی ایران تا دریای سرخ توسط ناوگروه‌های نداجا

حوزه/ فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش برای اسکورت کشتی‌های تجاری‌مان در حال انجام ماموریت هستند و هم اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و این ماموریت تا دریای سرخ ادامه خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه برگزاری رژه روز ارتش درخصوص وضعیت ماموریت ناوگروه‌های نداجا در آب‌های بین المللی اظهار داشت: ناوگروه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اسکورت کشتی‌های تجاری‌مان در حال انجام ماموریت هستند و هم اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و این ماموریت تا دریای سرخ ادامه خواهد یافت.

وی افزود: ما کشتی‌های‌مان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می کنیم و آماده‌ایم تا از کشتی‌های کشورهای دیگر نیز حفاظت کنیم.

امیر دریادار ایرانی در جمع خبرنگاران حاضر در رژه نیز با اشاره به اتفاقات منطقه گفت: مدت‌هاست که موازنه قوا در منطقه با وجود نیروهای مقاومت تغییر کرده و با عملیات «وعده صادق» به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند و آن حرف، حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: با عملیات « وعده صادق» به همه جهان ثابت شد که یک قدرت واقعی و یک قدرت پوشالی در صحنه چگونه عمل می‌کنند.

امیر دریادار ایرانی گفت: دولت های منطقه باید بیدار شوند و خواست مردم خود را انجام دهند و متوجه شوند که ملت های خود چه می‌خواهند

انتهای پیام/

نظر شما