شناسهٔ خبر: 66199225 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه‌های نداجا برای اسکورت کشتی‌های تجاری‌مان در حال انجام ماموریت هستند و هم اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و ادامه این ماموریت تا دریای سرخ هم خواهد بود. به گزارش تسنیم، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه برگزاری

صاحب‌خبر -

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه‌های نداجا برای اسکورت کشتی‌های تجاری‌مان در حال انجام ماموریت هستند و هم اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و ادامه این ماموریت تا دریای سرخ هم خواهد بود.

به گزارش تسنیم، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه برگزاری رژه روز ارتش، درخصوص وضعیت ماموریت ناوگروه‌های نداجا در آب‌های بین المللی اظهار داشت: ناوگروه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اسکورت کشتی‌های تجاری‌مان در حال انجام ماموریت هستند و هم اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و ادامه این ماموریت تا دریای سرخ هم خواهد بود.

وی افزود: ما کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم و آماده‌ایم تا از کشتی‌های کشور‌های دیگر نیز حفاظت کنیم.

دریادار ایرانی در جمع خبرنگاران حاضر در رژه نیز با اشاره به اتفاقات منطقه گفت: مدتهاست که موازنه قوا در منطقه با وجود نیروی مقاومت تغییر کرده و با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می‌زنند و آن حرف، حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: با عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت شد که چگونه یک قدرت واقعی و یک قدرت پوشالی در صحنه چگونه عمل می‌کنند.

دریادار ایرانی گفت: ان شاالله دولت‌های منطقه بیدار شوند و خواست مردم خود را انجام دهند و متوجه می‌شوند که ملت‌های خود چه می‌خواهند.

منبع: fararu-726743

نظر شما