شناسهٔ خبر: 66202165 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر داد

اسکورت کشتی‌های ایرانی توسط ناوشکن جماران تا دریای سرخ

تسنیم : فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت که ناوگروههای نداجا برای اسکورت کشتی‌های تجاری‌مان در حال انجام مأموریت هستند و هم‌اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و ادامه این مأموریت تا دریای سرخ هم خواهد بود.

صاحب‌خبر -

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری رژه روز ارتش، در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، درخصوص وضعیت مأموریت ناوگروههای نداجا در آبهای بین‌المللی اظهار داشت: ناوگروههای ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اسکورت کشتی‌های تجاری‌مان در حال انجام مأموریت هستند و هم‌اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و ادامه این مأموریت تا دریای سرخ هم خواهد بود.

وی افزود: ما کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم و آماده‌ایم تا از کشتی‌های کشورهای دیگر نیز حفاظت کنیم.

دریادار ایرانی در جمع خبرنگاران حاضر در رژه نیز با اشاره به اتفاقات منطقه گفت: مدتهاست که  موازنه قوا در منطقه با وجود نیروی مقاومت تغییر کرده است و با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان کنار هم یک حرف می‌زنند و آن حرف، حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: با عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت شد که چگونه یک قدرت واقعی و یک قدرت پوشالی در صحنه عمل می‌کنند.

دریادار ایرانی گفت: ان‌شاءالله دولت‌های منطقه بیدار شوند و خواست مردم خود را انجام دهند و متوجه می‌شوند که ملت‌های خود چه می‌خواهند.

 

نظر شما