شناسهٔ خبر: 66187328 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه تبریز:

اقتدار نیروهای مسلح با قطع وابستگی تجهیزاتی افزایش پیدا کرده است

تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه امروز در سایه تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا به جایی رسیده ایم که قلب اسرائیل غاصب را با موشک هدف قرار می دهیم؛ گفت: اقتدار نیروهای مسلح با قطع وابستگی تجهیزاتی افزایش پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، آیت الله سید محمد علی آل هاشم در آستانه روز ارتش (۲۹ فروردین ) در دیدار با فرماندهان یگان های ارتش مستقر در استان آذربایجان شرقی با اشاره به پیشرفت های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: اوایل انقلاب اسلامی برای تامین کوچکترین تجهیزات نظامی برای مقابله با رژیم بعث مشکل داشتیم.

وی بابیان اینکه نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران محبوب ترین قشر در بین اقشار مختلف جامعه هستند، افزود: ارتش با ایثار و فداکاری و تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید در جبهه های جنگ تحمیلی وفاداری خود را به نظام و امام نشان داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عملیات موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی را نشانگر پیشرفت نظامی جمهوری اسلامی ایران و اطلاعات قوی نیروهای مسلح دانست و گفت: روز ۲۶ فروردین به عنوان یک روز تاریخی در دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی به ثبت رسید و نشان داد نیروهای مسلح کشور در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند و آماده مقابله با هرگونه ماجراجویی استکبار جهانی هستند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه - ۲۶ فروردین ماه - با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نظر شما