شناسهٔ خبر: 66178285 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده ارشد ارتش: عملیات وعده صادق پاسخی قاطع به تجاوزگری رژیم صهیونیستی بود

شیراز- ایرنا- فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات وعده صادق، پاسخی قاطع به تجاوزگری رژیم منحوس صهیونیستی بود.

صاحب‌خبر -

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این عملیات موفقیت آمیز با اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و هم افزایی نیروهای مسلح و ستاد کل نیروهای مسلح انجام شد و این اقتدار را به تمام دنیا نشان داد.

وی ادامه داد: موفقیت عملیات وعده صادق نشان دهنده این است که نیروهای مسلح کشورمان هر روز با یک دستاورد جدید در راه بالا بردن توان رزمی خود رو به جلو حرکت می‌کنند.

فرمانده ارشد ارتش: عملیات وعده صادق پاسخی قاطع به تجاوزگری رژیم صهیونیستی بود

او اظهار کرد: نیروهای مسلح پرتوان کشورمان در این عملیات نشان داد که هر زمان که اراده کنند می توانند اقتدار خود را عملیاتی کنند.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایران اسلامی همواره نشان داده که هیچگاه بی دلیل آغاز کننده هیچ حمله نخواهد بود و حتی در عملیات وعده صادق، چند محل نظامی هدف قرار گرفت.


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه - ۲۶ فروردین ماه - با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل بیش از ۲۸۰ موشک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آن ها به هدف اصابت کرده است.

ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند ، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

نظر شما