شناسهٔ خبر: 66176801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عملیات وعده صادق، غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد

زنجان - ایرنا - برخی از گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی استان زنجان روز سه شنبه با انتشار بیانیه‌هایی در حمایت از عملیات وعده صادق تاکید کردند که این پاسخ مشروع ایران، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حزب تمدن اسلامی استان زنجان، در بیانیه ای ضمن قدردانی از سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: این عملیات، ضربه سنگینی به رژیم صهیونیستی و آمریکا وارد ساخت و بی شک آنها جنگ رسانه‌ای علیه مردم ایران را تشدید خواهند کرد بنابراین تبیین این پیروزی توسط خواص جامعه بسیار اهمیت دارد.

این عملیات که با مصوبه شورای عالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و نیروهای مسلح انجام گرفت بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص حق دفاع مشروع ایران بود.

حزب موتلفه اسلامی استان زنجان نیز عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت رژیم کودک کش و نامشروع اسرائیل را موجب غرور و سپاس ملت ایران و لبیک این نهاد مقدس به وعده فرمانده کل قوا مبنی بر تنبیه رژیم متجاوز اشغالگر قدس برشمرد و اعلام کرد: برادران مجاهد سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی و شورای امنیت ملی کشور با برنامه ریزی دقیق و همه جانبه در چنین شرایط حساس و مهمی اقدام به تنبیه رژیم صهیونیستی کردند و خسارات سنگینی به توان نظامی آن رژیم وارد ساختند که جای قدردانی دارد.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی زنجان نیز در بیانیه ای تصریح کرد: عملیات وعده صادق به خوبی نشان داد که امروز معادلات منطقه و جهان را فرزندان ایران اسلامی رقم می‌زنند، فرزندانی مانند طهرانی مقدم‌ها، سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها که اجازه تعدی و تجاوز به خاک میهن را به دشمنان نمی دهند.

این تنها آغاز قدرت نمایی شروع ایران در برابر تجاوز دشمن صهیونیستی است؛ آنچه که بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ آسمان سرزمین‌های اشغالی را درنوردید تنها سرآغاز پاسخ به سالها جنایت اسرائیل است؛ پاسخی که نشان داد یکی از پر ادعاترین قدرت‌های نظامی جهان در برابر اراده سپاه حق برای انتقام نمی‌تواند کاری جز انتظار برای به هلاکت رسیدن و درهم کوبیده شدن پایگاه‌های پوشالی صهیونیست‌ها داشته باشد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه - ۲۶ فروردین ماه - با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد. در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل بیش از ۲۸۰ موشک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آن ها به هدف اصابت کرده است. ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند ، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

نظر شما