شناسهٔ خبر: 66709654 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماز جمعه سیاهکل

بیداری اسلامی در ممالک غربی با طوفان الاقصی

امام جمعه سیاهکل گفت: فرهنگ مقاومت و دفاع از مظلوم مرز نمی‌شناسد و این روز‌ها در کشور‌های غربی توقف نسل کشی در غزه فریاد زده می‌شود.

صاحب‌خبر -

بیداری اسلامی در ممالک غربیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی کریمی در خطبه‌های نماز جمعه ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها افزود: مجاهدان فلسطینی برای حفظ موجودیت مسلمانان در فلسطین با طوفان الاقصی اقدام کردند و اکنون درحال مقاومت و ایثار هستند که کشور‌های اسلامی باید به دستور قرآن کریم به حمایت از مظلومان بشتابند.
وی به بیداری اسلامی در ممالک اروپایی اشاره کرد و گفت: فرهنگ مقاومت و دفاع از مظلوم مرز نمی‌شناسد و انسان‌های آزاده با وجدان بیدار در کشور‌های اروپایی این روز‌ها در کف میدان توقف نسل کشی در غزه را فریاد می‌زنند.
امام جمعه سیاهکل در ادامه با اشاره به مشکلات کشاورزان در کشت برنج اضافه کرد: کشاورزان نیاز به حمایت ویژه دستگاه‌های دولتی دارند و مسئولان باید سر قولشان بمانند و برای قیمت گذاری برنج در پایان فصل کشاورزی فکر اساسی بکنند.
حجت الاسلام و المسلمین کریمی به آغاز بکار نمایندگان منتخب در روز‌های آینده نیز اشاره کرد و گفت: توصیه ما به این منتخبان تشکیل یک تیم فکری قوی و استفاده از همه‌ی سلیقه‌ها و بهره گرفتن از نخبگان و عالمان است.
وی با بیان اینکه در سال جهش تولید باید کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل راه اندازی شوند که اقدامات شایسته‌ی دولت در این خصوص قابل تقدیر است افزود: بانک‌ها باید بیش از پیش در این خصوص فعال باشند تا تولید و اشتغال جان تازه بگیرد.
امام جمعه سیاهکل ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری سیاهکل در راستای تکمیل کمربندی بزرگ خیام گفت: مردم سیاهکل منتظر بهره برداری از تنها کمربندی شهرستان هستند که لازم است دستگاه‌های استانی نیز بیشتر پای کار باشند.

نظر شما