شناسهٔ خبر: 66150605 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قدردانی از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی

استاندار مرکزی از عملیات کوبنده و مقتدرانه‌ سپاه پاسداران برای تنبیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

قدردانی از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ استاندار مرکزی از پاسخ کوبنده و مقتدرانه‌ سپاه پاسداران به جنایات رژیم خبیث صهیونیستی قدردانی کرد و گفت: هر کجا تهدیدی علیه منافع ملی احساس شود، میدان عمل جمهوری اسلامی است.

متن کامل پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
«فَلَمَّا جَاءَ أَمْرُنَا جَعَلْنَا عَالِیَهَا سَافِلَهَا وَأَمْطَرْنَا عَلَیْهَا حِجَارَةً مِنْ سِجِّیلٍ مَنْضُودٍ» - هود ۸۲

«رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.» امام خامنه‌ای (حفظه الله)

عملیات گسترده‌ی پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که تحقق "وعده صادق" فرمانده معظم کل قوا و پاسخی محکم به شرارت‌های رژیم خبیث صهیونیستی بود بار دیگر اشراف و اقتدار عملیاتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید و خواب خوش استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب و اعوان و انصار مزدور و فرومایه منطقه‌ای آنان را آشفته ساخت.

عزم جزم نیرو‌های مسلح و ملت شریف ایران برای مقابله با هر آنچه امنیت و منافع ملی ایران عزیز را به خطر بیاندازد، پیام روشنی است به قدرت‌های پیدا و پنهان حامی رژِیم کودکش و دنباله‌های حقیر وتروریست‌های زبون، که توطئه و خدشه به منافع جمهوری اسلامی امنیت آنها را نیز به خطر خواهد انداخت.

اقدام قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونیستی، موجب خشنودی و شادی دل‌های مؤمنان و آزادگان سراسر عالم و آحاد ملت ایران گردید و نشان داد این نهاد مقدس در اهتمام به آیه‌ی شریفه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ» به خوبی ادای تکلیف می‌کند.

عملیات غرورآفرین "وعده صادق" در پاسخ به جنایات و تجاوزرات مکرر رژیم خبیث اسرائیل و در اِعمال حق ذاتی دفاع مشروع مصرح در منشور ملل متحد صورت گرفت و جمهوری اسلامی ایران در صورت لزوم در اتخاذ اقدامات دفاعی بیشتر در جهت صیانت از منافع مشروع خود در برابر هرگونه اقدامات متجاوزانه نظامی، تردیدی نخواهد داشت.

صهیونیست‌ها و دولت تروریست آمریکا بداند برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها، انگشت ما روی ماشه و پای ما آماده رفتن است و هر جا تهدیدی علیه منافع ملی احساس کنیم آن‌جا میدان عمل ما است لذا این گونه اقدامات اقتدار آفرین، تا گرفتن انتقام آخرین قطره خون شهیدان ادامه خواهد داشت و باذن الله و در آینده‌ای نزدیک نابودی رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان جنایتکارش را در سراسر عالم جشن خواهیم گرفت.

اینجانب ضمن قدردانی از جانفشانی و اقتدار فرزندان قهرمان ایران اسلامی در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای تمامی غیور مردان نیرو‌های مسلح، رزمندگان اسلام در محور مقاومت و مردم مقتدر و مظلوم فلسطین، نصرت و مدد الهی را مسئلت دارم.
" وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ"

نظر شما