شناسهٔ خبر: 66152484 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

استاندار مرکزی تاکید کرد

عملیات «وعده صادق» پشتوانه امنیت و اقتدار ایران اسلامی

استاندار مرکزی با صدور پیامی ضمن تقدیر از پاسخ کوبنده و مقتدرانه‌ سپاه پاسداران به جنایات رژیم خبیث صهیونیستی گفت: بار دیگر اشراف و اقتدار عملیاتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید و خواب خوش استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب و اعوان و انصار مزدور و فرومایه منطقه‌ای آنان را آشفته ساخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی با صدور پیامی از پاسخ کوبنده و مقتدرانه سپاه پاسداران به جنایات رِم صهیونیستی تقدیر کرد.

استاندار مرکزی در این پیام آورده است: عملیات‌ گسترده پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که تحقق "وعده صادق" فرمانده معظم کل قوا و پاسخی محکم به شرارت‌های رژیم خبیث صهیونیستی بود بار دیگر اشراف و اقتدار عملیاتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید و خواب خوش استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب و اعوان و انصار مزدور و فرومایه منطقه‌ای آنان را آشفته ساخت.

وی با تاکید بر عزم ملت ایران در دفاع از خود گفت: عزم جزم نیروهای مسلح و ملت شریف ایران برای مقابله با هر آنچه امنیت و منافع ملی ایران عزیز را به خطر بیندازد، پیام روشنی است به قدرت‌های پیدا و پنهان حامی رژِیم کودکش و دنباله‌های حقیر و تروریست‌های زبون که توطئه و خدشه به منافع جمهوری اسلامی امنیت آنها را نیز به خطر خواهد انداخت.

مخلص‌الائمه تاکید کرده است: اقدام قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونیستی، موجب خشنودی و شادی دل‌های مؤمنان و آزادگان سراسر عالم و آحاد ملت ایران شد و نشان داد این نهاد مقدس در اهتمام به آیه شریفه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ» به خوبی ادای تکلیف می‌کند.

استاندار مرکزی عملیات «وعده صادق» را براساس قوانین بین‌المللی دانسته و آورده است: عملیات غرورآفرین "وعده صادق" در پاسخ به جنایات و تجاوزرات مکرر رژیم خبیث اسرائیل و در اِعمال حق ذاتی دفاع مشروع مصرح در منشور ملل متحد صورت گرفت و جمهوری اسلامی ایران در صورت لزوم در اتخاذ اقدامات دفاعی بیشتر در جهت صیانت از منافع مشروع خود در برابر هرگونه اقدامات متجاوزانه نظامی، تردیدی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرده است: صهیونیست ها و دولت تروریست آمریکا بدانند برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها، انگشت ما روی ماشه و پای ما آماده رفتن است و هر جا تهدیدی علیه منافع ملی احساس کنیم آن‌جا میدان عمل ماست، لذا اینگونه اقدامات اقتدارآفرین تا گرفتن انتقام آخرین قطره خون شهیدان ادامه خواهد داشت و باذن الله و در آینده‌ای نزدیک نابودی رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان جنایتکارش را در سراسر عالم جشن خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما