شناسهٔ خبر: 66103832 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پاسخ ایران به تجاوزگری‌های اسرائیل قطعی است

خطیب جمعه اراک جواب قاطعانه جمهوری اسلامی ایران به تجاوزگری رژیم صهیونیستی و تنبیه این رژیم جعلی را حتمی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر گفت: ملت ایران حامی مظلومین فلسطین است و روز قدس امسال حاکی از عظمت حضور مردم همیشه در صحنه استان مرکزی در حمایت از غزه و محکوم کردن جنایات‌ رژیم صهیونیستی بود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در سخنرانی عید سعید فطر امسال، تنبیه قطعی در انتظار متجاوزانی که کنسولگری ایران در دمشق را مورد تهاجم قرار دادند و جمعی از سرداران رشید دفاع از حرم را به شهادت رساندند.
او بر لزوم حفظ وحدت بین مردم و مسئولان تأکید کرد و از دولتمردان خواست تا با مدیریت حکیمانه درباره مهار تورم، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، مهار ارز و تخصیص بهینه آن چاره جویی کنند.
امام جمعه اراک با تبریک عید سعید فطر عموم مردم را به استفاده از فضائل ماه مبارک رمضان فراخواند و از مردم برای برگزاری با شکوه مراسم‌های مذهبی و حفظ حرمت ماه خوب خدا تقدیر کرد.
او به روز ۲۹ فروردین روز ارتش هم اشاره کرد و افزود: بدون تردید در طول سالیان اخیر و در هیچ زمانی ارتش کشور به صلابت، هوشیاری، اخلاص و شجاعت امروز نبوده و ما به داشتن ارتش مقتدر به خود می‌بالیم.

<div id="video-display-embed-code_10997057"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4203844/10997057?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما