شناسهٔ خبر: 66105247 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۲۴ فروردین

خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها ۲۴ فروردین

صاحب‌خبر -

خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۲۴ فروردین

** خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت بندرعباس
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، سیدعبدالباعث قتالی، خطیب نماز جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: مومنان تلاش کنند دستاورد‌های معنوی ماه رمضان را در طول سال حفظ کنند.

** نماز جمعه میناب
آیت الله محسن ابراهیمی امام جمعه میناب هم گفت: باید در سواحل جنوب کشور بسته‌های تقویتی اقتصاد دریا محور اختصاص یابد تا شعار سال محقق شود، زیرا اقتصاد دریا محور در سواحل جنوب کشور قابل اجراست.

** خطبه‌های نماز جمعه قشم
حجت الاسلام جاسم سقایت، امام جمعه موقت قشم نیز با انتقاد از بروز برخی ناهنجاری‌ها در قشم گفت: شایسته است مراکز و اداراتی که مسئول ساماندهی موتور سیکلت‌های سبک شخصی و یا اجاره‌ای هستند، نظارت بیشتری داشته باشند تا هر کسی با هر وضعیت دلخواهی، در شهر جولان ندهد.

** خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت قشم
شیخ محمدسعید خطیبی، خطیب موقت اهل سنت قشم گفت: اگر انسان مسلمان با بزرگ منشی از خطای دیگران بگذرد، خداوند سبحان در روز قیامت از خطا‌های بزرگ او چشم پوشی می‌کند و او را می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: امام جمعه بندرعباس: صیانت از ارزش‌های فرهنگی، دینی و ملی وظیفه همه مردم است

** خطبه‌های نماز جمعه حاجی آباد
حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه حاجی آباد گفت: با اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بسیاری از معادلات و اتفاقات جهانی بر اساس خواست ایران رقم می‌خورد که این عزت و اقتدار با ایثارگری و از جان گذشتگی شهیدان به وجود آمده است.

**خطبه‌های نماز جمعه رودان
حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه شهرستان رودان هم با تبریک عید سعید فطر و دعوت به حفظ نورانیت و برکات ماه مبارک رمضان گفت: یکی از برکات ماه مبارک افزایش محبت بین مردم و وحدت است که باید این روحیه ایمانی را در جامعه حفظ، ترویج و تقویت کنیم.

** نماز جمعه شهرستان جاسک
حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه شهرستان جاسک هم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد دریا محور گفت: جاسک ۳۰۰ کیلومتر ساحل دارد و این ظرفیت خدادادی فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاران است.

** خطبه نماز جمعه بستک
حجت الاسلام حسین جهانگیری امام جمعه شهرستان بستک هم با اشاره به حمله به کنسولگری ایران در سوریه گفت: باید به این حمله پاسخ دندان شکنی داده شود.

** خطبه‌های نماز جمعه پارسیان
حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان با اشاره به اجرای طرح مبارزه با ناهنجاری‌ها توسط فراجا گفت: ملت ایران از این طرح حمایت قاطع می کنند، اما لازم است به موازات برخورد با مروجین بی‌بند و باری، کار فرهنگی عمیق، علمی و غیراحساسی نیز انجام شود.

** خطبه‌های نماز جمعه بندرلنگه
حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه بندرلنگه هم گفت: حجاب جزو اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی است و فتنه گران برای براندازی فرهنگی از حجاب شروع کرده اند و باید در مقابل این گروه با هوشیاری عمل کرد.

** خطبه‌های نماز جمعه سیریک
حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک نیز به هنجار شکنی در سواحل این شهرستان اشاره کرد و گفت: باید از طرح جدید پلیس حمایت کنیم و نگذاریم حجاب و پوشش مان از بین برود.

** خطبه‌های نماز جمعه هرمز
حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه جزیره هرمز با اشاره به عادی شدن مسئله بی حجابی گفت: موضوع حجاب و فرهنگ اسلامی جز اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است و اگر بی‌حجابی عادی شود دشمن مرحله بعد خودش را اجرا می‌کند که تخریب بنیان خانواده است.

** نماز جمعه خمیر
حجت الاسلام مرتضی کمالی امام جمعه موقت بندرخمیر هم به نامگذاری شعارسال اشاره کرد و افزود: منظور از مردمی سازی شعار سال یعنی مقررات زائد و رویه‌های غلط اصلاح شود تا کسب و کار‌ها رونق بیشتری بگیرند.

نظر شما