شناسهٔ خبر: 66797404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مبارزه با فساد از ویژگی بارز آیت‌الله رئیسی بود

رئیس کل دادگستری استان بوشهر روحیه جهادی، انقلابی، اخلاص و مردم‌داری را از جمله ویژگی‌های بارز شهید آیت‌الله رئیسی دانست و گفت: مبارزه با فساد از ویژگی بارز آیت‌الله رئیسی بود.

صاحب‌خبر -

مهدی مهرانگیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی تمام عمر خودش در دستگاه قضایی بود، اظهار داشت: رئیس جمهور فقید از دستگاه قضایی می‌دانیم و در سمت‌های گوناگون دستگاه قضایی خدمت کردند.

وی با اشاره به اینکه به پاس تجلیل از خدمات ارزنده شهید آیت‌الله رئیسی این مراسم یادبود برگزار شده است، گفت: از مردم قدرشناس و مسئولان استان بوشهر که به‌صورت ویژه در این مراسم شرکت کردند سپاسگزاری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر مردم‌داری را خصوصیت ویژه شهید آیت‌الله رئیسی دانست و تصریح کرد: روحیه جهادی، انقلابی، اخلاص و مردم‌داری از جمله ویژگی‌های بارز شهید آیت‌الله رئیسی بود که مردم را جذب خود کرده بود.

وی با بیان اینکه در مسئولان این ویژگی‌ها کمتر دیده می‌شود گفت: داغدار شدن مردم در پی شهادت آیت‌الله رئیسی به سبب اخلاص در فعالیت‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم بود.

مهرانگیز با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت‌الله رئیسی را مرد خستگی‌ناپذیر دانست و تأکید کرد: مبارزه با فساد از دیگر خصوصیّات بارز این شهید والامقام در حوزه‌های مختلف قضایی و ریاست جمهوری بود.

وی با بیان اینکه در مبارزه با فساد از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کرد، گفت: مبارزه با فساد از جمله منتسب به افراد خاص و برخورد با آقازاده‌ها پیشتاز بود و در این راستا پرونده‌های مختلف در زمان شهید آیت‌الله رئیسی تشکیل و این افراد محکوم شدند و در عرصه رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای داشتند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی در هر سمت و پستی که بودند در کمال اخلاص و با قدرت برای مردم خدمت می‌کردند و نام این شهید خدمت در جامعه اسلامی برای همیشه تاریخ ماندگار شد.

انتهای پیام/190/

نظر شما