شناسهٔ خبر: 65895857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در آستانه ۱۲ فروردین ماه؛

پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان به اهتزاز درآمد

فاطمه افضلی

به مناسبت ۱۲ فروردین ماه، پرچم جمهوری اسلامی ایران‌ در کرمان به اهتزاز درآمد و ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه طنین‌انداز شد.

صاحب‌خبر -

آیین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز ۹ فروردین ماه و در آستانه روز جمهوری اسلامی (۱۲ فروردین ماه) با حضور جمعی از مسئولان و شهروندان در دبیرستان پسرانه شاهد ناحیه دو کرمان برگزار شد. 

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان و معاون اقتصادی استانداری، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران کل و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان و بسیجیان در این آیین حضور داشتند. 

حاضران همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از فلسطین اشغالی و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیست»، «رهایی فلسطین همیشه در فکر ماست، نابودی اسرائیل زیباترین ذکر ماست» و ... جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم غزه را محکوم‌ کردند. 

سردار حسین معروفی معاون سازمان بسیج مستضعفان در این مراسم طی سخنانی به فلسفه ۱۲ فروردین پرداخت و گفت: احکام الهی ذیل حکومت اسلامی ساری و جاری می‌شوند و امام خمینی (ره) به تبعیت از مکتب وحی در سال ۱۳۴۲، شروع نهضت و قیام حکومت اسلامی را رقم زدند و ۱۵ سال به صورت نرم کار عمیق فرهنگی کردند. 

وی ۱۲ فروردین را تکمیل‌کننده نهضت و انقلاب امام‌ راحل دانست و افزود: ۱۲ فروردین، غدیر ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و بزرگترین جشن و افتخار ماست.  

سردار معروفی تصریح کرد: اصل موضوع ۱۲ فروردین، تبیین اقدام علنی، مهم و جاوید ملت بزرگ ایران با تبعیت از امام راحل است که «آری» به نظام جمهوری اسلامی گفتند. 

وی در پایان گفت: دعوای حقیقی منطقه بر سر اندیشه ما یعنی پیامبر اسلام و اهل‌بیت (علیهم السلام) و عاشورا است.

انتهای پیام 

نظر شما