شناسهٔ خبر: 66681697 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اهدای ۷۳۳ فقره جهیزیه به مددجویان کردستانی

طی مراسمی با حضور قائم مقام کمیته امداد کشور ۷۳۳ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان اهدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مراسم اهدای ۷۳۳ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان به مناسبت گرامیداشت سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان و دهه کرامت، امروز _بیست‌وششم اردیبهشت_ در اردوگاه امام علی (ع) شهر سنندج برگزار شد.

رضا طوسی، مدیرکل کمیته امداد کردستان در این مراسم اظهار کرد: برنامه‌های این نهاد با رعایت سه اصل بی‌منتی، اثرگذار بودن و جهادی بودن به مددجویان ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده به زوجین تحت حمایت کمیته امداد استان، افزود: کمیته امداد در سه سرفصل ارائه آموزش‌های مشترک، برگزاری کلاس‌های تخصصی، کمک به تأمین وسایل زندگی در قالب جهیزیه زوجین جوان را مورد حمایت قرار خواهد داد.

مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: امروز ۷۳۳ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اهدا خواهد شد که با این تعداد جهیزیه دیگر هیچ پشت نوبتی در کمیته امداد استان نخواهیم داشت.

طوسی ادامه گفت: این تعداد جهیزیه در قالب پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز و جاروبرقی در بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: ارزش و قیمت کارخانه‌ای هر یک از این جهیزیه‌ها ۳۵ میلیون تومان بوده و ارزش کل این جهیزیه‌ها ۲۶ میلیارد تومان برآورد شده است.

نظر شما