شناسهٔ خبر: 65893555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است

سنندج_ معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مقدمات تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر خادم عرفان ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موافقت‌های کلی انجام شده تا در دانشگاه علوم پزشکی برای نیمسال تحصیلی جدید در رشته داروسازی دانشجو پذیرش شود.

وی افزود: همچنین پذیرش دانشجوی بین‌المللی علاوه بر دانشجوی داخلی از اهداف این دانشگاه است که امیدواریم زمینه تحقق آن فراهم شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: سال قبل هشت رشته در مقاطع مختلف تحصیلی کارشناسی ارشد، دکترای تخصصی پی اچ دی و همچنین دکترای تخصصی بالینی در بخش رزیدنتی به رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزوده شد.

خادم عرفان عنوان کرد: در رده بندی‌های بین‌المللی از جمله تایمز شرایط بسیار خوبی در توسط این دانشگاه کسب شد و در سال‌های گذشته نیز شرایط خوبی داشتیم که تداوم این جریان اکنون هم ملموس است.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های دانشگاه بر اساس سیاست گذاری‌های کلی، افزایش تعداد دانشجویان بین‌المللی و گسترش ارتباطات بین المللی است که موجب ارتقا خوب جایگاه دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سطح علمی خواهد شد.

خادم عرفان گفت: در حال حاضر بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۲۳۰ دانشجوی خارجی در پنج دانشکده دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حال تحصیل هستند.

نظر شما