شناسهٔ خبر: 66353079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مشخصات ۸۵۰ قلم کالای مسروقه البرز در سامانه نما منتشر شد

کرج - ایرنا - رییس پلیس آگاهی البرز گفت: مشخصات بیش از۸۵۰ قلم کالای مسروقه کشف شده استان برای شناسایی توسط مالباختگان در سامانه نما منتشر شد.

صاحب‌خبر -

«سامانه نما نرم ابزاری برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالای مسروقه که به وسیله آن مالباختگان می‌توانند به صورت مجازی کالاهای کشف را رصد کنند.»

سرهنگ " حکمت الله شجاعی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کالاها در سامانه نما پلیس آگاهی برای اطلاع مالباختگان به نمایش گذاشته شده است.

وی اضافه کرد: اکنون بیش از ۱۰۰ درخواست جدید مالباختگان به پلیس آگاهی استان البرز برای شناسایی اموال سرقت شده ارجاع شده است.

شجاعی یادآورشد: مالباختگان تا پیش از راه اندازی سامانه نما برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه می‌کردند که فعالیت این سامانه علاوه بر عدم مراجعه به مقر پلیس، دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده را آسان کرده است.

رییس پلیس آگاهی البرز بیان کرد: در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال کشف شده با عکس کالای کشف شده بارگذاری شده که مالباختگان می‌توانند برای ورود به سامانه نما کد ملی خود را وارد کنند و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد تا اصالت کالا مشخص شود.

وی افزود: مالباختگان شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام تا به محض کشف آنها، اطلاع رسانی سریع صورت گیرد.

نظر شما