شناسهٔ خبر: 64410071 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سوداگر مرگ با ۴۸ کیلوگرم حشیش دستگیر شد

مهدی بابایی

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۴۸ کیلوگرم مخدر حشیش از یک سوداگر مرگ در جنوب تهران خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ درپی دریافت خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه مالک یک باب منزل مسکونی در جنوب تهران در امر خرید و فروش موادمخدر رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و متوجه شدند که گزارش واصله صحیح است.  

وی با بیان اینکه در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای عملیات دریافت شد، گفت: بر اساس تحقیقات اولیه صورت گرفته از سوی ماموران مشخص شد که افراد مشکوک و عمدتا معتاد به محل زندگی این فرد مراجعه و در آنجا اقدام به مصرف مواد مخدر می‌کنند. همچنین مشخص شد که این فرد اقدام به خرید و فروش مواد مخدر نیز کرده است.  

باباپور با بیان اینکه تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در محل حاضر شد، گفت: ماموران که از قبل محل تردد متهم و محل سکونت او را شناسایی کرده و تحت کنترل قرار داده بودند، در فرصتی مناسب و هنگام حضور این فرد در محل سکونتش به ایثن محل رفته و با اجرای یک عملیات ضربتی این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به بازرسی از محل سکونت متهم گفت: در جریان بازرسی انجام شده از محل مقدار ۴۸ کیلوگرم مخدر حشیش به طرز ماهرانه‌ای در چندین نقطه از محل جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد و پس از آن به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در خصوص این پرونده و دیگر افراد مرتبط با آن نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

نظر شما