شناسهٔ خبر: 66795548 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیام تسلیت کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان آذربایجان‌ شرقی

کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان آذربایجان‌ شرقی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان آذربایجان‌ شرقی در پیامی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفت.  

 متن این پیام به شرح زیر است: 

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (علیه السلام) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند. 

کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان آذربایجان شرقی شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام جمعه محبوب تبریز و نیز مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم شریف آذربایجان شرقی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید. 

علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیا الله را برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی از خداوند متعال مسئلت داریم.»

انتهای پیام/

نظر شما