شناسهٔ خبر: 62180357 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بررسی ایمنی شهرهای مقاصد زوار اربعین در عراق

صاحب‌خبر -
بررسی ایمنی شهرهای مقاصد زوار اربعین در عراق
خبرگزاری آریا - نماینده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ستاد اربعین شهرداری گفت: تمامی شهرهای مقدس برون‌مرزی ازجمله کربلا، نجف، کوفه، سامرا و کاظمین را رصد کرده و نقاط ناایمن را به متولیان گوشزد کردیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، احمد صفری، نماینده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ستاد اربعین شهرداری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما طبق شرح وظایف خود قریب به 10 سال است با هدف پوشش ایمنی موکب و کاروان‌های اعزامی شهرداری تهران به صورت برون مرزی و درون مرزی نیروهای مان را اعزام می‌ کنیم و اکنون 8 روز است در کربلا هستیم.
وی ادامه داد: در سنوات گذشته فقط در کربلا و نجف اشرف و کوفه ماموریت داشتیم اما امسال در کاظمین و سامرا هم پوشش ایمنی داریم.
نماینده سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ستاد اربعین شهرداری گفت: تمامی شهرهای مقدس برون مرزی ازجمله کربلا، نجف، کوفه، سامرا و کاظمین را رصد کرده و نقاط ناایمن را به متولیان گوشزد کردیم. البته نمی‌توان استاندارد کامل ایمنی را در عراق برقرار کرد زیرا زیرساخت‌ها مشکل دارد.
صفری بیان کرد: تجهیزاتی از قبیل خاموش‌کننده‌ها، تجهیزات نوری و ... را گاها از سال‌های پیش می اوریم تا در صورت نیاز استفاده شود.
انتهای پیام/

نظر شما