شناسهٔ خبر: 66775677 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها:

شهادت در راه خدمت بی وقفه و مخلصانه به مردم افتخار بزرگی است

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان پیام تسلیت صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها،حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در پی شهادت رئیس جمهور پرهیزگار، مردمی، خدوم و ولایت مدار ایران اسلامی عزیز خادم الرضا آیت الله رئیسی و همراهان ایشان پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضیٰ نحبه ومنهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلًا

خبر شهادت رئیس جمهور پرهیزگار، مردمی، خدوم و ولایت مدار ایران اسلامی عزیز خادم الرضا آیت الله رئیسی و همراهان ایشان آقایان آیت الله آل هاشم نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه محبوب تبریز، دکتر امیرعبدالهیان وزیر انقلابی وزارت امور خارجه و همراهان ایشان سبب اندوه و تاثر دانشگاهیان شد.

شهادت در راه خدمت بی وقفه و مخلصانه به مردم، افتخار بزرگی است که نصیب این بزرگواران شد و ملت ایران همیشه قدردان مجاهدت ها و خدمات ارزنده و ماندگار آنان است. شهادت آمال و آرزوی این بزرگ مردان بود که خداوند منان آن را نصیب شان کرد و در تاریخ ایران و دل های مردم جاودانه شدند.

سید ابراهیم رئیسی امروز ظاهرا در میان ما نیست، اما سلوک او و خصائل ویژه اش چون مردمداری، حضور واقعی در میدان، پاکدستی، مبارزه با فساد و... به مثابه یک منظومه ی مدیریتی تا ابد زنده است به گونه‌ای که نصاب روسای جمهور شایسته‌ی ملت ایران را بالا برد.

ملت شریف ایران روزهای سختی چون سالهای دهه ی شصت را دیده اند که در مدت کوتاهی عزیزانی چون شهید بهشتی، شهید رجایی، شهید باهنر و همراهان و سنگرانشان را از دست دادند، اما نتیجه صبر و بردباری در آن شرایط سخت با رهبری داهیانه ی امام امت سترگ شدن درخت تناور انقلاب اسلامی بود، امروز هم ملت ایران خادمان خود را خوب می شناسند و اشارت رهبر انقلاب را خوب می فهمند لذا انشالله خون این شهید عزیز سبب ساز پیروزی های بزرگ و وحدت و همگرایی بیشتر در ملت خواهد شد.

اینجانب شهادت رئیس جمهور عزیز و همراهانشان را به محضر امام زمان ارواحنا له الفداء، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ملت سرافراز ایران و مردم غیور آذربایجان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند منان برای آنان علو درجات و برای ملت ایران صبر جزیل خواستارم.

مصطفی رستمی»

نظر شما