شناسهٔ خبر: 58664528 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

جدول لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس به سپاهان چسبید/ قلعه‌نویی جاماند؛ تراکتور مدعی شد

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان مسابقات هفته نوزدهم دچار تغییراتی شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – روز دوم و پایانی هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز (چهارشنبه) با برگزاری ۴ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد و به پایان رسید که با پیروزی تیم‌های تراکتور و پرسپولیس همراه بود. ۲ دیدار هم با تساوی خاتمه یافت.

تیم فوتبال تراکتور در ادامه روند صعودی خود به سومین پیروزی متوالی مقابل هوادار در وقت‌های اضافه این دیدار دست یافت و با ۳۲ امتیاز و صعود به رده چهارم به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شد. شاگردان خمز به فاصله ۴ امتیازی استقلال و ۹ امتیازی سپاهان در صدر جدول رسیدند.

پرسپولیس نیز با پیروزی مقابل صنعت‌نفت آبادان به نوعی از بحران خارج شد و بعد از ۲ هفته ناکامی در کسب پیروزی به ۳ امتیاز حساس این مسابقه دست‌ یافت تا طلسم نبردن های این تیم در ورزشگاه تختی آبادان شکسته شود. شاگردان گل‌محمدی با کسب این ۳ امتیاز ارزشمند با ۳۹ امتیاز به سپاهان در صدر جدول چسبیدند و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول ایستادند.

گل‌گهر سیرجان نیز که تا ثانیه‌های پایانی با برتری یک بر صفر مقابل مس کرمان دربی کرمان را برنده شده بود با گل دقیقه ۹۸ عارف رستمی ۳ امتیاز ارزشمند این دیدار را از دست داد تا شاگردان قلعه‌نویی ضمن سقوط به رده پنجم فاصله‌شان با مدعیان در صدر جدول بیشتر شود.

در سوی مقابل تیم فوتبال تراکتور که روز خوبی را مقابل هوادار سپری نمی‌کرد با گل دقیقه ۹۱ گوستاوو از سد میزبان سختکوش خود گذشت و ضمن کسب ۳ امتیاز حساس خارج از خانه با ۳۲ امتیاز و عبور از گل‌گهر در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا شاگردان خمز خود را به عنوان مدعی جدید در جمع صدرنشینان معرفی کنند.

نتایج دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

هوادار صفر – تراکتور یک

ذوب آهن یک – ملوان یک

گل‌گهر سیرجان یک – مس کرمان یک

صنعت نفت آبادان یک – پرسپولیس ۲

آلومینیوم اراک ۲ – مس رفسنجان یک

نساجی مازندران یک – پیکان یک

استقلال ۳ – نفت مسجدسلیمان یک

فولاد خوزستان صفر – سپاهان اصفهان یک

جدول لیگ برتر در پایان مسابقات این هفته به شرح زیر است:

انتهای پیام/

نظر شما