شناسهٔ خبر: 58651063 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی/ دربی کرمان در سیرجان و جدال تراکتور با شاگردان الهامی

مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۴ دیدار روز چهارشنبه به پایان می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایکاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۴ دیدار روز چهارشنبه پیگیری می‌شوند و در یکی از حساس‌ترین مسابقات، تیم پرسپولیس به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می‌رود و تیم‌های گل گهر و مس در دربی کرمان برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

هوادار تهران- تراکتور تبریز/ روز چهارشنبه ساعت ۱۵

تیم هوادار هفته گذشته با برتری در بازی خارج از خانه برابر تیم صنعت نفت آبادان ۲۲ امتیازی شد و در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان الهامی مدتهاست که شکست نخورند و آخرین باختشان در بازی با تیم گل گهر در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال رقم خورد و آن‌ها می‌خواهند با کسب امتیاز برابر تیم تراکتور روند شکست ناپذیری خود را ادامه بدهند، اما با حریف قدرتمندی مواجه هستند.

ساکت الهامی بار دیگر برابر تیم سابقش تراکتور قرار می‌گیرد و این مربی در بازی رفت توانست یک امتیاز از تیم بردیف بگیرد، اما اکنون باید با مربی اسپانیایی مقابله کند.

صنعت نفت آبادان- پرسپولیس؛ گل محمدی با امید‌ها به دنبال بازپس گیری صدر/ گل گهر- مس؛ دربی کرمان در سیرجان

در آن طرف، تیم تراکتور هفته گذشته در دقیقه ۱۰۰ بازی توانست ۳ امتیاز شیرین برابر تیم فولاد به دست آورد و با ۲۹ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار بگیرد.

سرخپوشان تبریزی با هدایت خمز اسپانیایی ۴ هفته است که شکست نخورند و اکنون به دنبال سومین برد متوالی در خارج از خانه هستند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود و این موضوع به ضرر تیم تراکتور است چرا که این تیم در تهران هم هواداران زیادی دارد که می‌توانند با حضور در ورزشگاه انگیزه بازیکنان تیم خود را دوچندان کنند.

ذوب آهن اصفهان- ملوان بندرانزلی/ روز چهارشنبه ساعت ۱۵

تیم ذوب آهن هفته گذشته برابر تیم مس رفسنجان به تساوی بدون گل دست یافت و با ۱۹ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان تارتار هفته هاست که طعم برد را نچشیدند و آخرین پیروزی شان برابر تیم آلومینیوم اراک در هفته دوازدهم به دست آوردند.

ذوبی‌ها شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارند و آن‌ها در بازی خانگی برابر تیم ملوان باید پیروز شوند تا از وضعیت بحرانی خارج شوند.

تارتار بیان کرده که استرس نتایج اخیر باعث ناکامی بازیکنانش در گلزنی شده است و باید دید او می‌تواند شرایط روحی و روانی بازیکنانش را بهتر کند یا نه!

در آن طرف، تیم ملوان بندر انزلی هفته گذشته برابر تیم نساجی مازندران به برتری دست یافت و با ۲۱ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

قو‌های سپید انزلی در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال عملکرد درخشانی داشتند و توانستند خودشان را از قعر جدول به میانه‌های جدول برسانند و اکنون می‌خواهند رتبه خود را تک رقمی کنند، اما کار سختی در اصفهان پیش رو دارند.

بازی رفت ۲ تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل گهر سیرجان- مس کرمان/ روز چهارشنبه ساعت ۱۶

دربی کرمان بین تیم‌های گل گهر و مس در سیرجان برگزار می‌شود.

تیم گل گهر هفته گذشته برابر تیم سپاهان شکست سنگینی را متحمل شد و با ۳۰ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان قلعه نویی ۴ هفته متوالی است که رنگ برد را ندیدند و آن‌ها می‌خواهند با برد در دربی کرمان نوار ناکامی خود را قطع کنند تا همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی باشند.

در آن طرف، تیم مس کرمان هفته گذشته در یک بازی جنجالی برابر تیم استقلال شکست خورد و با ۱۴ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان فرزاد حسینخانی جزو گزینه‌های سقوط به لیگ دسته یک هستند و آن‌ها نیاز به ۳ امتیاز دربی کرمان دارند تا خودشان را از تیم‌های پایین جدول جدا کنند و به بقا در لیگ برتر امیدوار بمانند.

بازی رفت ۲ تیم با تساوی پرگل ۲ بر ۲ به پایان رسید.

صنعت نفت آبادان- پرسپولیس؛ گل محمدی با امید‌ها به دنبال بازپس گیری صدر/ گل گهر- مس؛ دربی کرمان در سیرجان
صنعت نفت آبادان- پرسپولیس/ روز چهارشنبه ساعت ۱۸

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته در بازی خانگی برابر تیم هوادار شکست خورد و با ۱۱ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان تابارز در وضعیت بحرانی به سر می‌برند و آن‌ها به ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم پرسپولیس نیاز مبرم دارند تا همچنان امیدوار به بقا در لیگ برتر فوتبال باشند.

در آن طرف، تیم پرسپولیس با تساوی بدون گل برابر تیم آلومینیوم اراک در ورزشگاه خانگی ۳۶ امتیازی شد و صدرنشینی را از دست داد.

سرخپوشان پایتخت معتقدند که اشتباهات داوری باعث شده که در هفته‌های اخیر نتیجه نگیرند و صدر جدول را از دست بدهند. درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم مدعی شده که می‌خواهند تیم خاص قهرمان شود.

البته گل محمدی بعد از بازی با تیم آلومینیوم گفت: اراده‌ای وجود دارد که تا زمانی او سرمربی پرسپولیس است، این تیم قهرمان نمی‌شود. همچنین او اعلام کرد که به دلیل بی عدالتی از هفته آینده تیمش با بازیکنان امید به زمین مسابقه می‌رود.

گفته می‌شود اعضای هیئت مدیره با تصمیم عجیب گل محمدی مخالفت کردند و حتی پیشکسوتان بیان کردند که بعید است پرسپولیس با تیم امید خود بازی کند. همچنین گل محمدی بیان کرده که بعد از بازی عصبانی بودم و نتوانستم خودم را کنترل کنم و گفتم که با امید‌ها بازی می‌کنیم، اما بازیکنان امید ما از بازیکنان بزرگسال کم ندارند و با حمایت بیشتر می‌توانند عملکرد خوب داشته باشند. بعد از گذشت یکی، ۲ روز به حرف‌هایی که زدم فکر کردم و دیدم که این‌ها یک بحث فوتبالی است و متاسفانه ما از داخل نهاد‌های فوتبالی به مشکل خوردیم. هر چند که از صحبت‌های من برداشت خوبی نشد و برداشت‌های غیرفوتبالی کردند، اما ارکان فدراسیون فوتبال باید جوابگوی اتفاقات افتاده باشند.

پرسپولیسی‌ها برای اینکه همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی بمانند باید این بازی خارج از خانه را پیروز شوند وگرنه کارشان در ادامه بازی‌ها سخت‌تر می‌شود.

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس در بازی با تیم آلومینیوم اراک اخراج شد و او نمی‌تواند تیمش را در بازی با صنعت نفت آبادان همراهی کند و گوهری به جای او درون دروازه سرخپوشان قرار می‌گیرد.

پریرا مهاجم برزیلی جدید پرسپولیس هم قراردادش در سازمان لیگ ثبت و مجوز بازی (ITC) این بازیکن صادر شد و او می‌تواند با صلاحدید کادر فنی برابر تیم صنعت نفت آبادان برای دقایقی بازی کند.

نظر شما