شناسهٔ خبر: 58648111 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال؛

نفت آبادان - پرسپولیس؛ جنگ برای بقا و صدر نشینی

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری چهار دیدار به پایان می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما در یکی از حساس‌ترین بازی‌های امروز صنعت نفت آبادان میزبان تیم فوتبال پرسپولیس است. نفت آبادن برای بقا در لیگ برتر به سه امتیاز این بازی نیاز دارد پرسپولیس هم برای جا نماندن از کورس قهرمانی دنبال سه امتیاز بازی است. با توجه به برد رقیبان پرسپولیس در روز گذشته این تیم با تمام توان برای کسب امتیاز کامل این دیدار تلاش خواهد کرد. صنعت نفت هم برای ماندن در لیگ برتر اصلا دوست ندارد در این بازی خانگی امتیاز از دست بدهد.

<div id="video-display-embed-code_9208808"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3746685/9208808?width=600&height=350"></script></div>

در دیگر دیدار حساس امروز گل گهر در سیرجان به مصاف دیگر تیم هم استانی مس کرمان می‌رود، شاگردان امیر قلعه نویی می‌دانند با از دست دادن امتیاز در این دیدار کار برای آن‌ها سخت خواهد شد و رسیدن به صدر جدول و قهرمانی سخت‌تر ، مس کرمان هم باید از این بازی امتیاز کسب کند تا برای ماندن در لیگ برتر به هفته‌های آینده امیدوار باشد.
دیگر دیدار امروز بین هوادار و تراکتور تبریز در تهران برگزار می‌شود شاگردان خمز اسپانیایی که بعد از جام جهانی روند رو به رشدی را طی کردند و عملکرد خوبی داشتند تلاش می‌کنند همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند هر چند که رقیبان سر سختی مثل سپاهان پرسپولیس و استقلال را دارند.
ادامه برنامه هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال به این شرح است:
هوادار - تراکتور                          ۱۵:۰۰
ذوب آهن - ملوان بندر انزلی         ۱۵:۰۰
گل‌گهر - مس کرمان                    ۱۶:۰۰
صنعت‌نفت‌آبادان - پرسپولیس      ۱۸:۰۰
روز گذشته نیز چهار دیدار از هفته نوزدهم برگزار شد که در مهمترین آن‌ها برتری یک به صفر سپاهان در اهواز برابر فولاد خوزستان و ۳ به ۱ استقلال برابر نفت مسجد سلیمان بود. در دو دیدار دیگر آلومینیوم اراک ۲-۱ مس رفسنجان را برد و نساجی مازندران برابر پیکان به تساوی ۱-۱ رسید.
در جدول رده بندی سپاهان با ۳۹ امتیاز در صدر است پرسپولیس با یک بازی کمتر و ۳۶ امتیاز دوم است و استقلال با همین امتیاز سوم است در انتهای جدول هم مس کرمان، صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان به‌تر تیب با ۱۴، ۱۱ و ۱۱ امتیاز در رده‌های به ترتیب چهاردهم تا شانزدهم هستند.

 

نظر شما