شناسهٔ خبر: 58481855 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دانلود قسمت ٧ سریال پدرخوانده نسخه کامل با لینک مستقیم

برای دانلود قسمت 7 برنامه رئالیتی‌شو پدرخوانده که امروز ساعت ۸ صبح منتشر شد، به ادامه مطلب مراجعه کنید. خرید قانونی قسمت ۷ سریال پدرخوانده با بالاترین کیفیت و نسخه کامل قابل دریافت هستند. در این قسمت از پدرخوانده داستان بسیار جذابی در انتظار شماست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از مدرن فیلم، برای شما کاربران، دانلود قسمت هفتم سریال پدرخوانده به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب و هنرمندی حدیث میرامینی، امیرحسین رستمی، بیژن بنفشه‌خواه، کامران تفتی، پژمان بازغی، کامبیز دیرباز، معین زندی، شکیب شجره، ترلان پروانه، مجید واشقانی، کیمیا بابائیان و ... را آماده کرده‌ایم برای دانلود آن روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود قسمت ٧ سریال پدرخوانده کامل با لینک مستقیم

«« دانلود قسمت ۷ سریال پدرخوانده »»

درباره قسمت 7 سریال ایرانی پدرخوانده

قسمت هفتم سریال پدرخوانده در ژانر معمایی به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی سعید ابوطالب و برگرفته از بازی مافیاست و گردانندگی این رئالیتی‌شو را کامبیز دیرباز بر عهده دارد. در بازی پدرخوانده، 11 بازیکن حضور دارند: 7 شهروند و 3 مافیا همراه با یک فرد مستقل که با هم رقابت می‌کنند.(کارت‌های بازی پدرخوانده)

روایت و سناریو سریال پدرخوانده

قسمت 7 سریال پدرخوانده که مافیا یک بازی شناخته شده نقش مخفی‌ست که بر اساس استدلال و استنتاج پیش می‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند.

پدرخوانده فصل ۱ قسمت ۷ کی میاد

قسمت هفتم مسابقه پدرخوانده دوشنبه 10 بهمن ماه 1401 ساعت 8 صبح منتشر شده است.

قسمت هفتم پدرخوانده چه می‌شود (قوانین بازی پدرخوانده)

در قسمت 7 پدرخوانده باید ببینیم رقابت اول در گروه چهارم به کجا می‌رسد؟!

قسمت هفتم پدرخوانده کی میاد

قسمت هفتم پدرخوانده به صورت آنلاین و دانلود حلال از فیلم نت و وب‌سایت مدرن فیلم ساعت 8 صبح دوشنبه 10 بهمن قابل مشاهده و خریداری است.

قسمت ۷ پدرخوانده چی میشه 

سریال پدرخوانده قسمت هفتم که گروه چهارم باید رقابت اول را انجام دهد.

سریال پدرخوانده را از کجا ببینم؟ 

قسمت هفتم سریال پدرخوانده از پلتفرم فیلم نت و وب‌سایت مدرن فیلم منتشر شده و تیزر این سریال نیز از سرویس‌های اشتراک ویدئویی آپارات ویدائو نماشا و ... قابل مشاهده است.

بازیگران در دانلود قسمت 7 سریال پدرخوانده

کامران تفتی، معین زندی، سیما تیرانداز، السا فیروزآذر، سید جواد هاشمی، علی صالحی، ابوالفضل همراه، پژمان بازغی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، امیرعلی نبویان، مجید واشقانی، امیرحسین رستمی، شکیب شجره، حسام محمودی، امیر کربلایی‌زاده، باربد بابایی، کیمیا بابائیان، امیرحسین مدرس، سپند امیرسلیمانی، شیدا یوسفی، حدیث میرامینی، بیژن بنفشه خواه و محمد نادری

پدرخوانده سعید ابوطالب کی پخش می‌شود

مسابقه رئالیتی‌شو بازی پدرخوانده امروز دوشنبه 10 بهمن ماه 1401 ساعت 8 صبح از فیلم نت و وب‌سایت مدرن فیلم قابل مشاهده و خریداری است.

وب‌سایت مدرن فیلم، سایت مرجع دانلود فیلم و سریال با دسترسی آسان برای دانلود فیلم و سریال خارجی دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده و خرید قانونی فیلم و سریال‌های ایرانی شبکه نمایش خانگی نسخه کامل با لینک مستقیم و کیفیت عالی می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما