شناسهٔ خبر: 57440598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد:

بخش‌ها و روستاها؛ مقصد دور دوم سفرهای شهرستانی 

سپیده قلندری اسفدن

استاندار خراسان جنوبی گفت: بخش‌ها و روستاها، مقصد دور دوم سفرهای شهرستانی است. 

صاحب‌خبر -

جواد قناعت، در سفر به شهرستان قاینات و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به این که دور اول سفرهای شهرستانی به اتمام رسیده، برای دور دوم به گونه ای برنامه ریزی شده که بیشتر در روستاها حضور پیدا کنیم. 

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: در این دور از سفرها اولویت با بازدید از پروژه‌های نیمه تمامی است که در اولویت مطالبات و درخواست‌های مردم قرار دارد. 

استاندار با اشاره به اینکه دور دوم سفرها با حضور در مناطق عشایری و روستاهای مرزی شهرستان نهبندان آغاز شده، گفت: برای سفر امروز هم حضور در روستاهای تیغدر، آفریز، شهرک هاشمیه، شاهیک، بیهود، نوغاب حاجی آباد، تیغاب و قومنجان برنامه ریزی شده است. 

قناعت ادامه داد: بخش عمده‌ای از مشکلات عنوان شده در این سفر، مربوط به سالن‌های ورزشی، بهسازی جاده، تقویت شبکه‌های برقرسانی بود که بررسی شد. 

به گفته وی؛ احداث پل شاهیک و ایمن سازی ورودی شهر قاین، تکمیل میادین ورودی شهر قاین و میدان ورودی آرین شهر هم از پروژه هایی است که امروز بازدید شد؛ با تصمیماتی که اتخاذ شد، پروژه ایمن سازی ورودی شهر قاین و احداث پل شاهیک تا خردادماه سال ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد. 

استاندار درخصوص مطالبه مردم برای تکمیل سالن ورزشی نوغاب حاجی آباد نیز گفت: برای تأمین اعتبارات مورد نیاز این پروژه تصمیم گیری شد تا بخشی از دغدغه های مردم منطقه مرتفع شود؛ بازدید از چند پروژه در شهر اسفدن هم از برنامه های این سفر است. 


یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به پروژه سالن ورزشی اختصاص یافت

در جریان حضور استاندار خراسان جنوبی، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به پروژه سالن ورزشی اسفدن اختصاص یافت. عملیات اجرایی احداث این پروژه در سال ۹۵ آغاز شده است. سالن ورزشی اسفدن در حال حاضر ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. با تزریق این یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، عملیات اجرایی پروژه سالن ورزشی اسفدن شتاب می‌گیرد. 

استاندار خراسان جنوبی همچنین با خانواده گرانقدر شهید غلامرضا حیدری در اسفدن دیدار و گفتگو کرد. وی در این دیدار، دلجویی از خانواده های شهدا را وظیفه همه اقشار و گروه‌ها دانست. 

به گفته وی؛ حضور در کنار پدران و مادران شهدا، دلگرمی و قوت قلب به همراه دارد. 

شهید غلامرضا حیدری متولد خرداد ماه ۱۳۴۴ است که در شهر اسفدن دیده به جهان گشود. 

وی تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه داد و با شروع جنگ تحمیلی، چون دفاع از میهن را حق خود می دانست، به جبهه اعزام شد. وی در شهریور ماه ۱۳۶۴ و در منطقه پیرانشهر، در اثر اصابت ترکش خمپاره به فیض شهادت نائل آمد. 

انتهای پیام

نظر شما