شناسهٔ خبر: 66428347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

کارآفرین و خیاط ملاردی در گفتگو با خبرنگار بسیج:

کارگران و کارآفرینان ایرانی سبب تعظیم کشورهای جهان در برابر ایران می‌شوند

کارآفرین و خیاط روستای بیدگنه شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار بسیج عنوان کرد: با حضور کارگران و کارآفرینان ایرانی است که کشورهای جهان در برابر ایران تعظیم میکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج_ خدیجه ندرخانی کارآفرین و خیاط شهرستان ملارد،همزمان با فرارسیدن روز کارگر با خبرنگار بسیج به گفتگو پرداخت.

خدیجه ندرخانی گفت:میزان رشد یک کشور در زمینه های گوناگون وابسته به دستان کارگران باغیرت یک کشور است؛ این کارگر است که شاید سرمایه زیادی نداشته باشد اما میتواند با دستانش به کشور سرمایه‌های عظیمی را هدیه بدهد.

وی افزود: کارگر در دین اسلام جایگاه ویژه و ارزنده‌ای دارد و ادیان الهی از ارزش‌های آن تقدیرهای بسیاری بعمل اورده و خود را کارگر فرض می‌کردند، زیرا آنها به شغل‌هایی همچون: کشاورزی، دامداری و... مشغول بودند.

این کارآفرین ملاردی خاطرنشان کرد: کارگری که برای تامین نیازهای خانواده‌اش شرافتمندانه کار میکند و زحمت‌های بسیاری میکشد همانند آن رزمنده یا سربازی است که در پشت جبهه‌های جنگ برای حفاظت از کشور زحمت میکشد.

ندرخانی ضمن اشاره به سخنان انبیا در رابطه با کارگر افزود: از پیامبر اسلام نقل شده است که کارگری که از راه حلال به زندگی خانواده‌اش توسعه دهد و هدف او بی‌نیازی اعضای خانواده‌اش از دیگران باشد درحالی که اگر نیازمندی بر سر راه او قرار گرفته به او کمک کند، به دیدار خداوند خواهد رفت.

وی در پایان سخنانش ضمن تبریک روز کارگر به تمامی کارگران غیور ایرانی گفت: در دستان کارگران گوهرهای قیمتی نهفته است.

 

خبرنگار: نگین‌حاجی‌حسین‌‌‌

برچسب‌ها:

نظر شما