شناسهٔ خبر: 56512498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران| توقف نساجی برابر ذوب آهن در خانه

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی نساجی و ذوب آهن دنبال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز از ساعت ۱۵ با برگزاری دیدار نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان آغاز شد.

در این دیدار که نساجی در ورزشگاه خالی از تماشاگر میزبان ذوبی‌های اصفهان بود، دو تیم در پایان نود دقیقه تلاش با تساوی بدون گل این دیدار را به پایان رساندند تا امتیازات در قائمهشر تقسیم شود.

*ترکیب تیم نساجی مازندران مقابل ذوب‌آهن اصفهان

علیرضا حقیقی - حامد شیری - سیدعلیرضا ابراهیمی - سعید بیگی - علی شجاعی - ایوب کلانتری - مهرداد عبدی - فرزاد زامهران - صابر حردانی - آداما نیان - کریم اسلامی

ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن برابر نساجی:

حبیب فرعباسیGk، حامدنورمحمدی، حمد قریشیا، میرحسین صدقی، آرمان قاسمیا، میرحسین جدیم، حمد سلطانی مهر، سجادجعفری، محمد حسین اسلامی، محمدرضا سلیمانی

در نیمه نخست این دیدار، بازی بسته تیم ذوب آهن اصفهان اجازه ارائه فوتبال شناور به تیم نساجی را نداد تا دو تیم بدون گل به رختکن بروند.

اما در نیمه دوم در دقیقه ۴۷صحنه مشکوک به پنالتی روی زامهران رخ داد  که در ادامه توسط ابراهیمی راهی کرنر شد.

در دقیقه ۵۱ شوت زیبای عبدی با اختلاف کم از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت تا علاقمندان به نساجی کمی به ادامه این دیدار امیدوار شوند.

در دقایق پایانی بازی با حضور مسعود شجاعی در زمین نساجی کمی هجومی تر شد و در صحنه ای هم نزدیک بود در شلوغی محوطه شش قدم نساجی به گل برسد که این موقعیت خوب هم به راحتی از دست رفت تا این دیدار گلی را در بر نداشته باشد.

با این تساوی دو تیم امتیازات را تقسیم کردند و باید صبر کنند تا سایر دیدارهای این هفته برگزار گردد تا جایگاه جدولی جدید خود را مشاهده کنند.

انتهای پیام /۸۶۰۵۹

 

نظر شما