شناسهٔ خبر: 56501033 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرمربی نساجی: خیلی از تیم‌های لیگ برتری با شلوغ‌کاری امتیاز می‌گیرند! /نظر مطهری درباره داوری

سرمربی تیم نساجی مازندران در خصوص هجمه و فشار روی داوری گفت: خیلی از تیم‌های لیگ برتری را می‌بینید که با شلوغ کاری امتیاز می‌گیرند. من این را از داوران می‌خواهم که شجاعانه قضاوت کنند و با این موضوع برخورد قانونی بکنند و اجازه ندهند با سرو صدا و شلوغ کاری تیم‌ها پوئن بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران مازندرانی اظهار کرد: تیم ذوب آهن را خیلی خوب از زوایای مختلف بررسی کردیم خیلی تیم خوب و قابل احترامی هستند و ما برای این بازی برنامه‌ریزی خوبی کردیم.


مطهری گفت:امیدوارم برنامه‌های ما در زمین بازی عملیاتی و اجرایی بشود تا بتوانیم مثل هفته‌های گذشته فوتبال خوب و قابل احترامی را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: به بازیکنان گفتم که باید بازی هفته گذشته و برد برابر نفت مسجد سلیمان را از ذهن خودمان خارج کنیم و با تمرکز بالا خودمان را برای بازی با ذوب آهن آماده کنیم.

مطهری بیان کرد: امیدوارم بازی فردا از سوی هر دو تیم یک بازی خوب و تاکتیکی باشد تا بتوانیم برنامه‌های خودمان را دیکته کنیم.

سرمربی نساجی با بیان اینکه دوست دارم تیمم پویا و اکتیو بازی کند، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم برنامه‌های تاکتیکی خودمان را اجرا کنیم باید تمرکز لازم در زمین بازی داشته باشیم و بازیکنان ما باهوش و هوشمندانه عمل کنند تا بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

مطهری در پاسخ به این موضوع که نساجی بعد مدت‌ها در بازی با نفت مسجدسلیمان تیم شده، بیان کرد: ترکیب تیم فردا مشخص خواهد شد ولی اینکه بیان می‌کنید بعد از مدت‌ها نساجی تیم شده، را با شما موافق نیستم.ما از ابتدا تیم خوبی بودیم. مدل فوتبال نساجی و نتایجی که گرفتیم بیانگر این صحبت‌های من است.

وی افزود: ما چند بازی مشکل داوری داشتیم و گرنه الان تیم ما دوم جدول بود. قبلا با داوری مشکل داشتیم الان بیرون زمین با ما مشکل دارند. اتفاقی که بازی قبل افتاد و برخوردی که با علیرضا حقیقی شد و نظرات کارشناسانی که خودشان آنور آب هستند و یک‌جوری دیگر می‌بینند و در این چند هفته راجع به نساجی جوری دیگر نظر می‌دهد !

مطهری با اشاره به تیم‌ورک بودن نساجی، بیان کرد: بچه‌های نساجی این را بارها نشان دادند و ثابت کردند. درست است که در بازی با استقلال خوب نبودیم که آن هم مربوط به من می‌شود و بچه‌های من هیچ تقصیری ندارند. تنها بازیا‌ی که خودمان نبودیم و خوب بازی نکردیم بازی با استقلال بوده ولی سعی کردیم در تعطیلات خودمان را اصلاح کنیم و بهتر بشویم و شرایط تیم بهتر بشود.

وی افزود: این صحبت‌های من این نیست که بگوییم ما یک تیم بی‌عیب و ایراد هستیم، نه اینطور نیست، ما مشکلاتی هم داریم ولی سعی می‌کنیم مشکلات را مرتفع کنیم و روز به روز و هفته به هفته تیم بهتری داشته باشیم.

سرمربی نساجی مازندران در خصوص ترکیب تیمش بیان کرد: ما شکل بازی تیم خودمان را داریم و دنبال این هستیم که فوتبال خوب و رو به جلو بازی کنیم و حالا آرایش تیمی ما فردا مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: ما دو‌ بازی به همراه بازی فردا را میزبان بودیم و دوست داشتم هواداران ما باشند و ما را حمایت کنند. غایب بزرگ و واقعی ما هواداران ما هستند این هوادارن سرمایه اصلی فوتبال ما هستند، از اینکه هواداران خودمان را کنارمان نداریم ناراحتیم ولی انرژی تک‌تک هواداران به ما انرژی می‌دهد و ما به‌خاطر تمام آن هواداران با تمام وجود برای نساجی تلاش می‌کنیم. همیشه به بازیکنان تیم می‌گویم که به‌خاطر این هواداران باید تلاش کنید و انشالله بتوانیم سه امتیاز دیدار فردا را هم کسب کنیم.

مطهری در خصوص داوری این دیدار هم بیان کرد: داور باید ۹۰ دقیقه را قضاوت کند و بعد انشالله نظر می‌دهیم ولی سعی کردم همیشه در خصوص داوری‌ها صحبت نکنم ولی هفته‌های ابتدایی آن اتفاقات افتاد و بعد بازی با پیکان مجبور شدم در خصوص داوری صحبت کنم. امیدوارم فردا قضاوت عادلانه‌ای داشته باشند

وی در خصوص واکنش‌های کادرفنی ذوب آهن به داوری و هجمه و فشار روی داوران هم صحبت کرد و گفت: ذوب آهن کادر فنی خیلی خوبی دارد ولی من این را در خصوص کادر فنی ذوب آهن نمی‌گویم به همه تیم‌ها می‌گویم که متاسفانه این موضوع یک داستانی شده که همه تیم‌ها از این طریق پوئن می‌گیرند و شما نیمکت خیلی از تیم‌های لیگ برتری را می‌بینید که با شلوغ کاری امتیاز می‌گیرند. من این را از داوران می‌خواهم که شجاعانه قضاوت کنند و با این موضوع برخورد قانونی بکنند و اجازه ندهند با سرو صدا و شلوغ کاری تیم‌ها پوئن بگیرند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

نظر شما